جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و ایام دهه فجر با حضور نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف و کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 27 October 2020

جلسه برنامه ریزی یوم الله ۱۳آبان و دهه فجر استان سمنان برگزار شد

 

به گزارش تابناک سمنان جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و ایام الله دهه فجر با حضور نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف و کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این نشست به اهمیت ایام الله ۱۳ آبان و دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان سمنان همچنان قرمز است و میزان ابتلاء در استان رقم بالایی دارد و در ادامه‌ی سال شرایط همچنان نامشخص است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی بیان کرد: اگر استان سمنان در وضعیت سفید کرونایی قرار گیرد برنامه‌ها به صورت سابق و آئینی برگزار می‌گردد و اگر شرایط برای برگزاری مراسم و تجمع فراهم نبود، همه دستگاه‌ها باید از ظرفیت فضای مجازی و همچنین رسانه‌های مختلف استفاده کنند و مردم در خانه بتوانند برنامه‌های مختلف را از طریق تلویزیون و دیگر رسانه‌ها دنبال کنند. تا ایام الله فراموش نشود.

وی گفت: اگر شرایط محیا بود می‌توان برنامه‌ها را به صورت محدود در مساجد همراه با نماز جماعت دنبال نمود و همزمان با شب ۱۳ آبان بانگ تکبیر و استکبارستیزی طنین‌انداز شود همچنین باید از ظرفیت تبلیغات و فضاسازی شهری نسبت به برنامه‌های پیش رو استفاده شود و تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که همه آحاد مردم نسبت به برنامه‌ها مطلع شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعطیل و متناسب با شرایط، برنامه‌های مختلف هم به صورت مجازی و هم به صورت تجمع با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و سلامت محور برگزار گردید و مردم هم از این برنامه‌ها استقبال کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری تاکید کرد: تولید و ساخت موشن گرافیک برای ناسبت‌های ملی و مذهبی، تولید پادکست برای فضای مجازی در خصوص برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، تولید سرود حماسی با حضور خوانندگان انقلابی ایران و برگزاری مسابقات کتابخوانی در زمره برنامه‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان است.

وی از همکاری در راه اندازی کاروان‌های متعدد فرهنگی در ایام میلاد امام زمان (عج) و امام حسن (ع) خبر داد و ابراز کرد: اجرای طرح لبیک یا حسین و شعار لبیک یا حسین در شب عاشورا در سراسر کشور، اجرای تجمع نمادین در محکومیت اهانت وقیحانه به پیامبر اکرم (ص)، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین در سراسر استان و برگزاری مراسم‌های نمادین در ایام کرونایی در فضای باز مانند مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، شهدای هشتم شهریور و هفتم تیر و مراسم هفدهم شهریور در زمره برنامه‌هایی است که در سطح استان سمنان برگزار شده است.

دبیر ستاد گرامی داشت ۱۳ آبان استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی استان مانند امام خوبی‌ها، طبیعت آمریکایی و خورشید جماران، گفت: همکاری در اجرای برنامه‌های سوم خرداد، چهلمین سالگرد دفاع مقدس از اقداماتی بود که در سطح استان اجرا شد همچنین تدارک برنامه‌های هفته وحدت که امسال با مسئولیت شورا در استان دیده شده است.

قندهاری بر طراحی پوستر در تمامی مناسبت‌ها و ارسال بسته‌های محتوایی به دستگاه‌های اجرایی، همکاری در فضاسازی شهری و تبلیغات شهری در تمامی مناسبت‌ها، تولید نماهنگ به تعداد زیاد در مناسبت‌ها و انتشار در شبکه‌های اجتماعی و… نیز تاکید کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار