مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد از اشتغال محرومان جامعه و توانمند سازی آنها حمایت می کند، گفت: در این راستا ۶۴۰ طرح اشتغال برای نیازمندان استان اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ 27 October 2020

۶۴۰ طرح اشتغال برای نیازمندان استان سمنان اجرا شد

به گزارش تابناک سمنان محسن مسعودیان راد با اشاره به توانمند سازی نیازمندان و محرمان و همچنین افراد تحت پوشش کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تسهیلات حمایتی، بیان کرد: در سال جاری طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل استان سمنان اجرا شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های مادی معنوی و مشاوره‌های شغلی و… برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان سمنان، افزود: توانمند سازی افراد تحت پوشش یکی از مهمترین محورهای کاری کمیته امداد محسوب می‌شود.

ایجاد فرصت‌های شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در این مسیر کمیته امداد تفاهم‌نامه‌ای را با مرکز آموزش فنی حرفه‌ای امضا کرده که موضوع آن آموزش یک هزار و ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیازمند در سراسر استان است.

مسعودیان راد با بیان اینکه آموزش مهارت‌های شغلی می‌تواند شانس اشتغال مددجویان را افزایش دهد، ابراز کرد: بسیاری از مددجویان کمیته امداد با همین مهارت‌ها و دریافت تسهیلات خوداشتغالی امروز به کار مشغول هستند و بعضاً تولیداتشان در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و صنعت و… بازار فروش خوبی نیز دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: پیش بینی می‌شود این میزان اشتغال با اعطای ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی محقق شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار