بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص هتک حرمت فرانسوی‌ها به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) در قالب یک ویدئو بازنشر شده است که آن را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹ 25 October 2020
رهبر انقلاب
به گزارش تابناک سمنان چندی پیش بود که یک نشریه فرانسوی به بازنشر کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) پرداخت.
 
این اقدام اعتراضات گسترده‌ی مسلمانان در سراسر جهان را به دنبال داشت. 
 
در همین راستا رسانه‌های فرانسه شامگاه جمعه دو هفته قبل از حمله با سلاح سرد در شهر پاریس خبر دادند. فردی که در جریان این چاقوکشی به قتل رسیده بود یک معلم تاریخ بوده که به پیامبر (ص) توهین کرده و کاریکاتور‌هایی از او در کلاس به نمایش گذاشته بود. مظنون این حادثه که یک جوان ۱۸ ساله چچنی و وابسته به گروه‌های افراطی بود به دست پلیس کشته شد.

به دنبال قتل این معلم در پاریس، رئیس دولت فرانسه قول داد که اقدامات سختگیرانه‌ای را بر بودجه مساجد و انجمن‌های اسلامی تحمیل کند. مکرون همچنین در اظهاراتی بی اساس اسلام را یک دین «در بحران» در سراسر جهان توصیف و خاطرنشان کرد که دولت سیاست‌های سکولار سخت تری را اعمال خواهد کرد.

به همین جهت بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (صلوات الله علیه وآله و سلم) در قالب یک ویدئو منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار