نمایده دامغان خبر داد؛
نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه احداث مرکز آموزش شهید یوسف رضا ابوالفتحی نیروی انتظامی در این شهرستان پیگیری شده است، گفت: احیای مجدد این مرکز انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 10 October 2020

احداث مرکز آموزش نیروی انتظامی در شهرستان دامغان

به گزارش تابناک سمنان علی اکبر علیزاده برمی صبح شنبه در دیدار با فرمانده و مسئول عقدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان به میزبانی ناجای دامغان با تاکید بر اینکه احداث مرکز آموزش شهید یوسف رضا ابوالفتحی نیروی انتظامی این شهرستان سالیان گذشته زمینه و بستر آن فراهم شده بود گفت: برای احیا مجدد مرکز پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی ضمن اینکه ۳۲ درصد بودجه کشور به نیروی انتظامی اختصاص یافت اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ عنوان مأموریت را در کشور و در ابعاد مختلف در برقراری نظم و امنیت برعهده دارد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه هنر نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است که پلیس با کمترین امکانات و تجهیزات در انجام مأموریت‌ها گام بر می‌دارد، تاکید کرد: پلیس سنگربان امنیت، آرامش و آسایش مردم شهرستان و کشور است.

سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده انتظامی دامغان نیز در این نشست با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است، گفت: در شش ماهه ابتدای سال ۶۲ درصد تصادفات برون شهری در محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان کاهش یافت و در طی این مدت متأسفانه ۲۱ نفر فوت کردند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار