ظرفیت خوب اشتغال در مهدیشهر؛
به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی  فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، این شهرستان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد، گفت: ۵۰ درصد تعهد اشتغال مهدی‌شهر در سامانه رصد محقق شده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 06 October 2020

میقانی نام آشنای نا آشنا :: باران اعتدال

فرماندار مهدی‌شهر بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه مهدی‌شهر ۵۰ درصد تعهد خود را در تحقق اشتغال سامانه رصد سال جاری انجام داده است، ابراز داشت: برخی دستگاه‌ها به‌خوبی وظایف خود را به انجام رسانده اما برخی دیگر هنوز تا پر شدن سقف تعهدات خود فاصله‌دارند که امیدواریم تا پایان سال بتوانند آن را محقق کنند.

وی بابیان اینکه این شهرستان در زمینه فرش می‌تواند طی سال‌های آینده حرفی برای گفتن داشته باشد، ابراز داشت: به شرطی که زیرساخت‌ها و زمینه‌های آن ایجاد شود که در گام نخست می‌طلبد تا مشکلات احصا و موانع برطرف شوند.

عبدالرضا میقانی  ضمن بیان اینکه معتقدیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم این شهرستان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد، افزود: طی شش‌ماهه سال جاری ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر نیز در این شهرستان نیز پرداخت‌شده است.

میقانی در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح خوشه فرش توسط شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد همچون انجمن توسعه و آبادانی مهدی‌شهر نویدبخش اقدامی مثبت در شهرستان مهدی‌شهر خواهد بود.

وی افزود: در انجمن توسعه و آبادانی سرمایه‌گذاران با اهداف عام‌المنفعه در راستای اجرا طرح خوشه فرش و احداث خانه فرش فعالیت می‌کنند که این مهم شایان تقدیر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار