مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان با بیان اینکه متوسط دریافتی ایتام در استان بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان است، گفت: مساعدت‌ها بر حسب نیازها تامین می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 01 October 2020

متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان ۸۰۰ هزار تومان است

به گزارش تابناک سمنان  محسن مسعودیان راد ظهر پنج شنبه در نشست با مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان به میزبانی کمیته امداد با اشاره به کمک هزینه‌های اعطایی برای ایتام و نیازمندان، ابراز کرد: نیازسنجی با فرمت های بسیار دقیق و معین، بروز رسانی شده و در راستای این مهم جمع آوری کمک‌ها و مساعدت‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث اکرام نیز کمک‌ها طبقه بندی شده و بر اساس نیازهای موجود مساعدت صورت می‌گیرد، ابراز کرد: متوسط دریافتی ایتام در استان بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان است که این میزان دو برابر هدف گذاری کمک به ایتام در کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ما در استان یک استراتژی دقیق، مدون و تهاجمی بر علیه فقر را در دستور کار قرار داده‌ایم، تاکید داشت: همه شهرستان‌ها و شعبه‌های این مجموعه در استان، بر اساس فرم‌های نیازسنجی مدون و دقیق نسبت به احصاء نیازمندی‌ها اقدام می‌کنند و تمامی جذب مساعدت‌ها و کمک‌ها هدفمند و بر این اساس صورت می‌گیرد.

مسعودیان راد در آخر تاکید کرد: مردمی کردن امداد از طریق نیازسنجی دقیق و ایجاد شبکه‌های ارتباطی مردمی در روستاها از اهداف ما در این مجموعه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار