علی دایی در برنامه تلویزیونی:
دایی تاکید کرد که شرط مهم حضور تیم های ورزشی از رشته های مختلف در اردبیل، ایجاد زیر ساخت ها از جمله کمپ های ورزشی مختلف و هتل های پنج ستاره در سرعین و اردبیل است که متاسفانه تاکنون در این زمینه کاری صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 06 September 2015
علی دایی گفت: از قابلیت های استثنایی اردبیل و سرعین تنها به میزان 5 درصد استفاده شده و اگر سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد به جز تیم های ورزشی داخل، از خارج از کشور نیز در رشته های مختلف ورزشی تیم ها به آن سرازیر می شوند.

به گزارش تابناک اردبیل، علی دایی شنبه شب در یک برنامه تلویزیون محلی اردبیل افزود: 10سال است تنها وعده احداث کمپ های تیم ملی در سرعین را می شنویم.
وی بیان کرد: ساخت کمپ های تیم ملی در سرعین و نیر در این سال ها در حد حرف باقی مانده است، هر مسوولی آمده صحبتی کرده و عکسی انداخته و بعد قضیه فراموش شده است.
علی دایی با اشاره به استقبال تیم های فوتبال لیگ برتر و دسته اول ایران برای تمرین در سرعین، نیر و اردبیل بیان کرد: بسیاری از تیم ها دوست دارند که برای برپایی اردو به منطقه بیایند ولی امکانات در اینجا بسیار محدود است و می بینیم که به این دلیل هر سال از تعداد تیم ها کاسته می شود.
وی اظهار کرد: از نظر ارتفاع و آب و هوا استان اردبیل شرایط استثنایی دارد و برای تیم ها خیلی بهتر است که به جای کشورهای خارجی از جمله ترکیه در این استان و سرعین اردو بزنند.
سرمربی تیم صبای قم تاکید کرد که از قابلیت های استثنایی اردبیل و سرعین تنها به میزان 5 درصد استفاده شده و اگر سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد به جز تیم های ورزشی داخل از خارج از کشور نیز در رشته های مختلف ورزشی تیم ها به آن سرازیر می شوند.
وی بیان کرد: در تابستان بسیاری از تیم های فوتبال دوست دارند به استان اربیل بیایند و در زمستان نیز پیست اسکی آلوارس می تواند بسیاری از ورزشکاران و گردشگران را به سوی خود جلب کند.
دایی تاکید کرد که شرط این مهم ایجاد زیر ساخت ها از جمله کمپ های ورزشی مختلف و هتل های پنج ستاره در سرعین و اردبیل است که متاسفانه تاکنون در این زمینه کاری صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه اردبیل هم اکنون دارای دو زمین چمن می باشد افزود: اگر می خواهیم به پایگاه اردویی تیم های فوتبال تبدیل شویم باید دست کم 20 زمین چمن ورزشی در اردبیل و سرعین ایجا گردد، در کنار آن امکانات اقامتی و تمرینی برای حضور همزمان 10 تیم ورزشی نیز در این کمپ ها فراهم گردد.

علی دایی با بیان اینکه باید یک تیم کارشناسی برای مطالعه و بررسی این کار صورت گیرد گفت : با کار کارشناسی می توان اردبیل را به عنوان قطب اردویی تیم های ورزشی مختلف در سطح منطقه تبدیل کرد، قطبی که تیم های مختلف نه تنها از داخل کشور که از بسیاری کشورها به آن سرازیر خواهند شد اما این مهم مستلزم این است که مسوولان پشتکار داشته و از سرمایه گذاری ها حمایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
lمیهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام تابناک عزیز دیگه از این دروغ مسئولان خسته و سرشکسته شدیم .این همه اختلاس
نیرلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ضمن تقدیر و تشکر از دلسوزیهای آقای علی دایی-اسطوره بی بدیل فوتبال کشور و افتخار استان عزیزمان، انتظار میرود به جای انتقاد از مسئولان، خودشان پا پیش گذاشته و در این خصوص سرمایه گذاری نمایند شهرستان نیر مستعد سرمایه گذاری و ایجاد کمپینگ و هتل ورزشی میباشد و مسئولان هم قطعا آماده هرگونه همکاری و واگذاری زمین و مجوز و زیرساختهای لازم میباشند این قبیل کارها همه جا با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام میگیرد نه منابع محدود اعتباری دولت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار