مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ارائه خدمات در حوزه مددکاری مرتبط با خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و گفت: ۴۹ کارشناس مددکار و مشاور با این نهاد همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 16 September 2020

سیاست کمیته امداد از حمایتی به توانمند سازی تغییر کرده است - خبرگزاری حوزه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ظهر چهارشنبه در دوره تربیت همیار خانواده که با مشارکت جبهه فرهنگی (قرارگاه تحول اجتماعی)، کمیته امداد، بهزیستی و قرارگاه شهید شاطری سمنان به میزبانی این قرارگاه ضمن بیان اینکه در حوزه مددکاری مرتبط با خانواده‌های نیازمند اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، بیان کرد: در این راستا ۴۹ مددکار و مشاور با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

وی بیان داشت: در حوزه آسیب‌هایی مانند فقر، می‌بایست پیش از برطرف کردن مشکل فقر مالی و اقتصادی، به دنبال رفع فقر فرهنگی بود، تاکید کرد: در این راستا مشاوران و مددکاران کمیته امداد خدمات ویژه‌ای را به افراد تحت پوشش کمیته امداد استان ارائه می‌کنند.

محسن مسعودیان راد با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان ۳۷ مددکار و۱۲ مشاور را برای خانواده‌های تحت پوشش به کار گرفته است، ابراز کرد:: مددکاران با حضور در منازل تحت حمایت جامعه هدف، مشکلات را از نزدیک لمس و با ارائه راهکار لازم در پی برطرف کردن مشکل اقدام می‌کنند.

مسعودیان راد با بیان اینکه مشاور اقتصادی، روانی و فرهنگی برای آماده سازی ذهنی مددجویان رسالت بزرگ این مشاوران است، تاکید کرد: فقر مالی ریشه در فقر فرهنگی دارد لذا باید سعی کنیم ابتدا خانواده‌ها را از لحاظ فرهنگی تقویت کنیم و سپس به آنها خدمات اقتصادی دهیم تا آن را بهتر بپذیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار