۳ عملیات در ۲۴ ساعت؛
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات در استان خبر داد و گفت: انتقال نافرجام جابجایی مواد مخدر، توقیف چهارچرخ در مهدی‌شهر و کشف ۳۶دستگاه استخراج ارز دیجیتال ازجمله آن‌ها است.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 09 September 2020

۳۱ قاچاقچی لوازم سلامت‌محور طی نوروز در استان سمنان دستگیر شدند - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف گسترده اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان انتقال مواد مخدر ردیابی شد، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد که قاچاقچیان قصد انتقال محموله را از استان سیستان بلوچستان به سمت استان هرمزگان دارند.

وی از توقیف چهارچرخ هفت میلیارد ریالی در مهدی‌شهر خبر داد و ابراز داشت: مأموران انتظامی شهمیرزاد با همکاری عوامل یگان تکاوری در اجرای طرح کنترل و پیشگیری به یک دستگاه تویوتا هایلوکس که حامل یک دستگاه موتور چهارچرخ هزار سی‌سی بود مظنون شدند.

سردار عبدالله حسنی بابیان اینکه این قاچاقچیان ۱۰۱ کیلوگرم تریاک را در یک‌منزل روستایی دپو کرده بودند، افزود: با حضور به‌موقع مأموران نیروی انتظامی فرد قاچاقچی دستگیر و یک خودرو ۴۰۵ نیز توقیف شد.

عبدالله حسنی در ادامه تصریح کرد: طی بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد مظنون هیچ‌گونه مدرک و مجوز قانونی برای انتقال آن به همراه ندارد لذا چهارچرخ به‌وسیله پلیس توقیف و راننده مظنون نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن بیان اینکه ۳۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک واحد تولیدی در گرمسار کشف‌شده است، افزود: طی اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان گرمسار این مورد شناسایی شد که برابر اعلام کارشناسان، قیمت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار