معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: سامانه سیمبا از ابتدای خرداد ماه در استان مرکزی راه اندازی شده و تا امروز۳۰۵۵ گزارش در این سامانه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 08 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) برای افزایش سرعت عمل رسیدگی به تخلفات افزود: به کمک این سامانه در رسیدگی به پرونده‌های تخلف بهتر عمل می‌شود.
وی یادآورشد: قبل از اینکه سامانه سیمبا راه‌اندازی شود، پرونده‌های تخلف از سوی بازرسان این سازمان تشکیل و سپس به صورت دستی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی فرستاده می‌شد.
وی ادامه داد: این روش، روند رسیدگی به پرونده‌ها را کند می کرد و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها نیاز داشت.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی افزود: با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان صمت با سرعت عمل بیشتری می‌توانند پرونده‌های تخلف را به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند و شاهد افزیش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها خواهیم بود.
قربانیان ادامه داد: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان این سازمان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی می‌شود.
وی گفت: سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی، روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار می‌دهد و همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریت‌های بازرسان سازمان صمت خواهد شد.
وی با اشاره به آمار پنج ماهه معاونت بازرسی سازمان افزود: در پنج ماهه ابتدای سالجاری۱۶۲۲۷ واحد مورد بازرسی قرار گرفته و۱۸۵۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار