نقی زاده:
به گفته مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی: تعاونی نهادی مؤثر در افزایش درآمد، ایجاد اشتغال و تحول در محیط فرهنگی و اجتماعی بوده و با همدلی و همزبانی در فضای جامعه نقش آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 06 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی،مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ،در دهمین جشنواره تعاونی‌های بر‌تر آذربایجان غربی گفت: با همکاری تعاونی‌ها در سطح استان می‌توان به هم‌افزایی قابل توجهی رسید و نوآوری مطلوبی را در پی داشت.

رضا نقی‌زاده گفت: تعاونی نهادی مؤثر در افزایش درآمد، ایجاد اشتغال و تحول در محیط فرهنگی و اجتماعی بوده و با همدلی و همزبانی در فضای جامعه نقش آفرینی می‌کند.

وی افزود: شرکت‌های تعاونی در سطح کشور دارای 10 میلیون عضو هستند 20 درصد بناهای مسکونی در ایران به دست تعاونی‌ها احداث شده و 80 درصد فرش دستباف ایرانی نیز توسط این تعاونی‌ها تولید و عرضه می‌شوند.

نقی زاده خاطرنشان کرد:تعاونی‌ها از هیچ فعالیتی برای گسترش تعاون و رسیدن به اهداف مورد نظر دریغ نمی‌کند.

ابراهیم حق‌جو مشاور اقتصادی و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: تعاونی‌ها از جمله مهم‌ترین زیربنا‌ها و اساس ساخت به منظور تامین تولیدات داخلی به شمار می‌روندکهبا حمایت بخشهای دولتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی می‌توان فعالیتهای مطلوبی انجام داد و در قسمت تولید به موفقیت چشمگیری رسیده است

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی با آسیب‌شناسی پشتیبان بخش تعاون محسوب می‌شوند که اگربخش دولتی این وظیفه را به تحقق برساند، موانع رفع و به سرعت پشرفتی حاصل می‌شود.

حق‌جو اظهار کرد: در این مسیر نیز باید 7 رهنمود رهبری را اجرا و خدمات و تولید را به بهره‌وری رساند چراکه در چنین مواقعی عدالت اجرا و بی‌عدالتی نابود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار