کد خبر: ۸۹۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 06 September 2020

 

نظارت بر عرضه کالاهای بهداشتی در آستارا بیشتر می‌شود

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: برخی کسبه در ایام شیوع کرونا به احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی اقدام کردند و برای مقابله با آنها و تامین نیاز مردم، گشت‌های ویژه ماموران تعریزات حکومتی، بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود.

کامبیز لقمانی مقدم روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا اظهار کرد: باید کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در بازار آستارا برطرف شود و کامیون های حمل و نقل خارجی هنگام ورود به کشور در گمرک آستارا، برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شوند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، فروش مرغ قطعه شده در مراکز عرضه ممنوع است و عرضه کنندگان فرآورده‌های دامی از این کار خودداری کنند.

لقمانی مقدم از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از محصولات بسته بندی شده استفاده کنند و مرغ را بصورت کامل و در بسته بندی مجاز خریداری کنند.

معاون فرماندار آستارا اظهار کرد: روزانه پنج تن مرغ سهمیه به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۷ هزار ریال در مغازه های آستارا به فروش می رسد و به زودی به دلیل افزایش تقاضا، میزان سهمیه مرغ به ۱۲ تن در روز افزایش خواهد یافت.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است و برخی افراد سودجو به احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضدعفونی اقدام کرده اند.

شهرستان آستارا با ۹۱هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد تجاری که اغلب در بازار ساحلی آن متمرکز است، در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار