کد خبر: ۸۹۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 01 September 2020
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۸۷ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک در یاسوج خبر داد.
 به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً کیقباد مصطفایی ً در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران یگان امداد حین انجام تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور کاکان - یاسوج به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: رانندگان خودروها با بی  توجهی به دستورات پلیس با سرعت زیاد از محل متواری که طی یک عملیات تعقیب و گریز، یکی از خودروهای پژو توقیف و سپس خودروی وانت پیکان پس از ورود به حیاط منزلی در اطراف شهر یاسوج مواد را مخفی که مأموران در بازرسی از حیاط منزل ۸۷ کیلو ۶۷۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش پلیس برای توقیف خودروی متواری خاطرنشان کرد: ۵ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار