کد خبر: ۸۹۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 31 August 2020
روانپاک گفت: در راستای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تعداد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد صومعه‌سرا توزیع شد.
 

 

«بهزاد روانپاک» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: بحران کرونا بر معیشت کارگران روزمزد و فصلی تاثیر زیادی گذاشته است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: به مناسبت ماه محرم و در راستای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر،  تعداد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین کارگران روزمزد شهرستان توسط بسیج سازندگی سپاه صومعه سرا توزیع شد.

 

وی ارزش هر بسته را ۳۵۰هزار تومان عنوان کرد و گفت: در این شرایط سخت که از یک طرف با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و از طرف دیگر با هجمه‌های اقتصادی رو به رو هستیم باید مراقب معیشت خانوارهای ضعیف کارگری و مستمری بگیر باشیم.

 

روانپاک تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های بسیج سازندگی را به کار گرفته‌ایم تا با همکاری سایر نهادها، خیران و بسیجیان بتوانیم گامی بلند برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح شهرستان برداریم.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف از این کار، ایجاد خاطره خوب از رزمایش کمک مومنانه در ذهن افراد کم‌درآمد و آسیب‌دیده است، خاطرنشان کرد: از تمامی بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیرین که در اجرای این رزمایش با تمام توان به میدان آمده‌اند تشکر می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار