بدرود اقای سرژیک تیموریان بی حاشیه
شاید برای هواداران جوان‌تر فوتبال ایران کمتر خاطره‌ای ار سرژیک تیموریان در یادها باشد.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 29 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: چند سال قبل از اینکه آندو تیموریان در فوتبال ایران مطرح شود، برادر بزرگ‌تر او سرژیک چند سالی در تیم‌های آرارات و استقلال تهران درخشید و حتی به دسته2 بوندس‌لیگا هم ترانسفر شد و مدتی با پیراهن قرمزو سفید ماینز آلمان درخشید. 


سرژیک هم مثل آندو در پست هافبک‌دفاعی بازی می‌کرد و یک بازیکن جنگنده با قدرت بدنی بالا بود. او در زمان ناصر حجازی به استقلال آمد و در ترکیب تیم استقلال که سال1376 به قهرمانی لیگ آزادگان رسید، حضور داشت و به دلیل اسم و سبک بازی اش از محبوب‌ترینهای تیم حجازی هم محسوب می‌شد.او آرام و کم حاشیه هم بود و درنهایت با یک مصدومیت سنگین ار فوتبال کنار رفت. 

 


سرژیک یک ماه قبل و درحالی‌که سوار بر موتورسیکلت بود به‌دلیل یک تصادف شدید در بیمارستان بستری شد و درحالیکه امید زیادی به بهبودی‌اش بود امروز درگذشت.

این ستاره سابق فوتبال ارامنه ایران  را در  عکس‌های فرشاد عباسی در کنار سیروس دین‌محمدی و دیگر ستاره‌های آن دوران استقلال مشاهده می‌کنید. تیمی که مهدی پاشازاده، احمد کعبیان‌پور، فرد ملکیان،  حمیدرضا بابایی، علیرضا اکبرپور، آتیلا حجازی، محمد تقوی، جواد زرینچه و فرهاد مجیدی را هم درخود داشت .چهره‌هایی که عزادار هم تیمی سابق شان خواهند بود . بازیکنی که انقدر خوب بود که یورگن کلوپ سال گذشته در نشست مطبوعاتی سوپرجام اسم او را به یاد بیاورد و درباره‌اش حرف بزند.
روحش شاد .

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار