رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح حدود ۵۰ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 27 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر محمودرضا مرادی در آیین تجلیل از پزشکان مدافع سلامت با حضور جمعی از مسئولین و پزشکان مدافع سلامت در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد در تشریح خدمات دولت در بخش بهداشت و درمان استان، گفت: طی هفت سال گذشته 200 پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در استان افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: هم اکنون 64 پروژه عمرانی دیگر نیز در این دو حوزه فعال است که حدود 50 مورد آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مرادی از ساخت سه بیمارستان جدید در استان در سالهای اخیر خبر داد وافزود: علاوه بر این، بیمارستانهای اسلام آبادغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز طی این مدت تعمیر و نوسازی شده اند.

این مسئول از افزایش 266 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت های بیمارستانی استان در هفت سال گذشته خبر داد وافزود: همچنین طی این مدت 19 کیلینیک تخصصی در سطح استان احداث شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش 344 عضو جدید هیات علمی در دانشگاه در هفت سال گذشته خبر داد وافزود: همچنین طی این مدت سه دانشکده جدید احداث و چهار رشته تخصصی، هفت رشته PHD و 9 رشته کارشناسی ارشد به مجموعه رشته های دانشگاه اضافه شده است.

وی یادآور شد: مجموع این اقدامات موجب شده تا قطبیت کرمانشاه در درمان افزایش یافته و از طرفی امروز بتوانیم مبارزه و مقابله موثرتری با ویروس کرونا داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار