پویش مشق احسان راه اندازی شد
لوازم التحریر ویژه مناطق محروم ایران با عنوان پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۳ 26 August 2020

به گزارش تابناک قم، بسته بندی و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم با عنوان پویش مشق احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است و از هشت نقطه کشور به نقاط محروم توزیع خواهد شد.

لوازم التحریر تهیه شده از سوی ستاد فرمان امام (ره) تولید شرکت‌های داخلی بوده و برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده و پس از بسته بندی در هشت نقطه از کشور به تمام نقاط محروم ایران توزیع خواهد شد.

در این بسته بندی‌ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر ۱۰۰برگ،۸۰ برگ و ۵۰ برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله‌ای فراهم شده است.

در محتوای فرهنگی نوشت افزار‌ها از شخصیت‌های داخلی مانند فیلشاه، شاهزاده روم، حسنی کوچولو و تمثال‌های شهدا با محوریت حاج قاسم و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت نیز استفاده شده است.

مسجد مقدس جمکران نیز جهت تسهیل کار بسته بندی بخشی از این لوازم التحریر با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری داشته اند.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت www.ehsan.ir و یا از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این کار خداپسندانه شریک باشند،تا دانش آموزی نباشد که به خاطر لوازم التحریر از تحصیل باز بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار