مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی افراد حقوقی تا پایان شهریور است و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 25 August 2020

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: به علت شیوع کرونا، مهلت اظهارنامه اشخاص حقوقی به مدت دو ماه تمدید شده است و این مودیان تا پایان شهریور برای ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ و پرداخت مالیات مهلت دارند.

بهروزمهدلو افزود: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم نمایند.

بهروز مهدلو با بیان اینکه امسال پرداخت مالیات به شکل برآوردی محاسبه نمی‌شود از اشخاص حقوقی خواست، مجموع دریافتی ها، فرپش و هزینه‌های خود را واقعی بنویسند.
وی اضافه کرد:اظهارنامه مالیاتی بخش حقوقی با بانک‌های اطلاعاتی کنترل و درصورت نبود مشکل قطعی و در غیر این صورت پرونده بررسی ویژه می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در پایان تأکید کرد: ضروری است مؤدیان از هرگونه مراجعه غیرضرور به ادارات مالیاتی اجتناب و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.Tax.gov.ir اظهارنامه مالیاتی را ارسال و مالیات پرداخت کنند.
مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی طبق قانون ۳۱ تیرهرسال است که امسال به علت شیوع کرونا به مدت دوماه تمدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار