با صدور حکمی از سوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور،حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاری به عنوان امام جمعه جدید شهر گرمه در خراسان شمالی منصوب ش
کد خبر: ۸۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 05 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی،رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی،حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاری را به عنوان امام جمعه جدید شهر گرمه،مرکز شهرستان گرمه در خراسان شمالی منصوب کرد.

حجت الاسلام تاتاری که امام جمعه سابق شهر و بخش شوقان از توابع شهرستان جاجرم بود،در شهرستان گرمه جایگزین حجت الاسلام یونسعلی گرمابی شده که چند روز پیش به عنوان امام جمعه جدید قدمگاه نیشابور منصوب شد.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین تقوی خطاب به حجت الاسلام تاتاری، امام جمعه جدید گرمه ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام یونسعلی گرمابی،امام جمعه سابق این شهر،آمده است: بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تأیید حضرت آقایان علماء اعلام ایدهم الله تعالی،جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی به سمت امام جمعه شهر گرمه به مدت سه سال منصوب می شوید.

در ادامه این حکم اظهار امیدواری شده است که حجت الاسلام تاتاری ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی،مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند،آشنا ساخته و ضمن دعوت به وحدت و همبستگی،آنها را از تفرقه و اختلاف برحذر دارد.

این حکم می افزاید:امید است روحانیان معظم،اهالی محترم و ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در انجام هر چه باشکوه تر نماز جمعه در محل داشته باشند.

منبع:نسیم نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار