مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان تاکید کرد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی و عزاداری استان تا کنون پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند، گفت: مردم به خوبی شرایط عزاداری را درک کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 25 August 2020

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام علی شکری ضمن بیان اینکه خوشبختانه شرایط عزاداری ماه محرم تا اکنون به خوبی در سطح استان سمنان اجرا شده است، بیان کرد: هیئت‌های مذهبی برای عزاداری در فضای باز و طبق شرایط مصوب در ستاد مقابله با کرونا و ستاد برگزاری مراسم ایام محرم از سوی تبلیغات اسلامی مجوز دریافت می‌کنند و گزارش‌های دریافتی تاکنون نشان از عملکرد خوب هیئت‌ها در سطح استان می‌دهد.

وی افزود: هیئت‌های عزاداری با حضور در دفاتر و ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان سمنان نسبت به دریافت مجوز و امضای تعهدنامه مبادرت می‌ورزند که خوشبختانه تاکنون گزارش حادی مبنی بر عدم رعایت این تعهدات واصل نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط هیئت‌های مذهبی، تاکید کرد: هیئت‌های عزاداری باید مراسم ماه محرم را در فضای باز برگزار کنند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

شکری با بیان اینکه مردم می‌توانند تخلفات را با سامانه بیرق در ارتباط بگذارند، بیان کرد: سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ آماده دریافت نظرات مردمی درباره هیئت‌های مذهبی و عزاداری است.

وی افزود: استفاده مدام از ماسک در تمام طول مراسم، رعایت فاصله دو متر از هر طرف بین عزاداران حسینی، استفاده از مهر و تسبیح و … خصوصی برای هر فرد، عدم پذیرایی از مردم، عدم اطعام غذای گرم مگر در موارد خاص که دارای مجوزهای پزشکی هستند و… در زمره مسائلی هستند که هیئت‌های عزاداری باید آن‌ها را رعایت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار