لزوم راستی آزمایی آمار اعلام شده!
به گزارش تابناک سمنان:  مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: در طول هفته دولت سال جاری و با هدف توسعه روستایی، ۱۲ میلیارد تومان پروژه در دهیاری‌های استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 24 August 2020

حضور سمنان در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در هفته دولت سال جاری ۹۰ طرح در سطح دهیاری‌های استان سمنان افتتاح می‌شود، بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی درباره تفکیک شهرستانی و منطقه‌ای پروژه‌های افتتاحی در سطح روستاهای استان طی هفته دولت، تاکید کرد: شش طرح در روستاهای شهرستان سمنان، شش طرح در شهرستان آرادان و ۲۳ طرح در شهرستان گرمسار به بهره برداری می‌رسد.

مهدی صمیمیان با بیان اینکه توسعه روستایی محور این طرح‌ها است، تاکید کرد: در زمره طرح‌های آماده بهره‌برداری دهیاری‌های استان سمنان در زمینه کشاورزی، بهسازی معابر و اجرای طرح هادی، احداث بوستان، ساماندهی آرامستان و توسعه گردشگری را می‌توان نام برد.

صمیمیان با بیان اینکه ۱۳ طرح در شهرستان شاهرود، ۲۲ طرح در میامی، ۱۶ طرح در دامغان و دو طرح در مهدی‌شهر توسط دهیاری‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است، تاکید کرد: بیشترین هزینه کرد دهیاری‌ها برای افتتاح طرح‌ها به مناسبت هفته دولت امسال مربوط به میامی است.

وی افزود: توانمندسازی دهیاران نقشی مهم در تحقق راهبرد جهش تولید و توسعه و رونق روستاها دارد و استان سمنان در این زمینه پیشرو است.

 

تابناک سمنان به جهت پرهیز از هر گونه سوء برداشت از آمار های اعلام شده:

الف)ازاستاندار محترم سمنان خواستار ارائه گزارش های امکان سنجی با تعیین منابع ریالی اجرای پروژه های پیش رو می باشد.

ب)از دستگاه های نظارتی راستی آزمایی آمار های ارائه شده را خواستار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار