منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: طرح‌های ترافیکی پلیس راهور با تکمیل مرکز کنترل ترافیک در شهر سمنان، به‌زودی در گام اجرایی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 20 August 2020

عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی استان از شنبه آغاز می‌شود - خبرآنلاین

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با تأکید بر اینکه هدف شورای ترافیک در سال جاری رفع تمامی نقاط حادثه‌خیز استان باشد، اظهار داشت: طرح‌های ترافیکی پلیس راهور با تکمیل مرکز کنترل ترافیک در شهر سمنان، به‌زودی در گام اجرایی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه دوربین پایش تصویر در چهار نقطه دیگر از شهر سمنان راه‌اندازی خواهد شد، بیان کرد: در سال‌های گذشته ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در استان وجود داشت که با برنامه‌ریزی شهرداری‌ها و پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان این رقم اکنون به ۲۵ مورد کاهش پیداکرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه ساماندهی توقفگاه‌های خودرو و موتورسیکلت در مناطق شهری استان به‌طور جد در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: کاهش ۴۹ درصد سوانح رانندگی درون‌شهری در استان از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از تلاش شهرداری‌ها، پلیس راهور و دیگر مسئولان در رفع مشکل ترافیکی استان دارد.

فخری با اشاره به اینکه توقفگاه‌های مکانیزه بر اساس گزارش شهرداری‌ها در تعدادی از نقاط شهری استان سمنان راه‌اندازی خواهد شد، افزود: اقدام‌هایی از سوی شهرداری مهدی‌شهر برای رفع سه‌نقطه حادثه‌خیز این شهر انجام شد که این روند مطلوب برای افزایش رفاه شهروندان باید ادامه‌دار باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سوانح رانندگی درون‌شهری در استان سمنان در نقاط حادثه‌خیز روی می‌دهد که لازم است شهرداری‌ها با تأمین اعتبار برای رفع این چالش اقدام‌های لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه اقدام‌هایی از سوی شهرداری‌های سمنان و دامغان در راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک انجام شد، تأکید کرد: تکمیل این طرح برای انجام کنترل ترافیکی از سوی پلیس راهور در دستور کار قرار گیرد.

فخری گفت: نظارت‌ها و کنترل ترافیک در تقاطع شهرهای استان سمنان به‌صورت هوشمند با جدیت دنبال می‌شود.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار