لزوم ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار ایجاد وحدت رویه در امر اطلاع‌رسانی باید‌ها و نباید‌های عزاداری محرم، ‏گفت: دریافت مجوز عزاداری در هیئات مذهبی نیازمند اطلاع‌رسانی بهتر است‎. ‎
کد خبر: ۸۸۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 20 August 2020

 

مردم و هیئت های اندیشه ورز دو محور اصلی ویژه ماه رمضان در استان سمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد محرم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل در شاهرود، با اشاره به‌ضرورت وجود وحدت رویه درباره ستاد ملی کرونا و ایام ماه محرم، بیان داشت: متأسفانه علی‌رغم فرصت اندک تا محرم همچنان همه نهادهای فرهنگی هماهنگی و تبعیت از ستاد ملی کرونا را نداشته و این امر مشکل‌ساز است.

وی بابیان اینکه آگاهی و تبلیغ می‌تواند اقناع عمومی به همراه بیاورد، تأکید داشت: برگزاری مراسم محرم در شرایطی که امسال با آن روبرو هستیم، نیازمند هماهنگی دارد.

حجت‌الاسلام علی شکری با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها در سطح ملی هنوز پای‌کار نیامده تا تبلیغ پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت دریافت مجوز برای هیئات عزاداری اطلاع‌رسانی شود، افزود: برخی نهادها برنامه‌های مربوط به محرم خود رادارند اما درزمینهٔ اقناع مردم در شرایط کرونا اقدامات ترویجی و تبلیغی بهتری باید صورت گیرد.

شکری با اشاره به وجود هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان سمنان، گفت: بیش از ۱۰۰ هیئت دانش‌آموزی هستند و در این ایام فعالیتی ندارند همچنین بسیاری از هیئت‌ها روستایی هستند و نیاز به اخذ مجوز از تبلیغات اسلامی هنوز هم به آن‌ها اطلاع‌رسانی نشده و یا شرایط دریافت مجوز را ندارند.

وی با اشاره به‌ضرورت ایجاد وحدت رویه در برگزاری مراسم ماه محرم، افزود: باید مصوبات ستاد مقابله با کرونا مورد اقبال همه دستگاه‌ها قرار گیرد تا شاهد تعارض نباشیم.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار