نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس؛
به گزارش تابناک سمنان: عباس گلرو  نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بابیان اینکه اولویت مجلس بر اصلاح اقتصاد و فرهنگ است، گفت: فساد اقتصادی، رشوه و رانت ناشی از ضعف فرهنگی است.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 20 August 2020

 

نماینده مجلس: اعتبارات در طرح‌های به سود عموم مردم هزینه شود - ایرنا

نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه اصلاح فرهنگ و اقتصاد کشور در اولویت عملکرد مجلس است، اظهار داشت: فساد اقتصادی، رشوه و رانت ناشی از ضعف فرهنگی است.

وی در مجلس با تأکید بر اینکه اجرای فرهنگ متعالی شامل افرادی خاص است که همه نمی‌توانند آن را اجرا کنند، تصریح کرد: فرهنگ عمومی برگرفته از زیست اجتماعی است.

عباس گلرو بابیان اینکه فرهنگ در ابتدا به دو بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شود، افزود: در یک دسته‌بندی دیگر فرهنگ به دو بخش متعالی و فرهنگ عمومی تقسیم می‌شود که فرهنگ متعالی برگرفته از فرهنگ ارزش‌های الهی و ارزش‌های عاشورایی است.

گلرو بابیان اینکه در ایران غنای فرهنگی به پشتوانه اسلام وجود دارد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که آسیب‌های جدی در بدنه اجتماع داریم که ریشه بسیاری از مفاسد اقتصادی، دینی، اجتماعی و غیره است.

وی در پایان افزود: ایجاد فاصله طبقاتی ناشی از یک انحراف فرهنگی است که باید به ارتقای سطح فرهنگ عمومی در جامعه اهتمام بیشتری بورزیم و با شناسایی آسیب‌های موجود نسبت به ریشه‌یابی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع آن اقدام کنیم.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار