رئیس سازمان صمت استان:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن بیان اینکه در این نشست کارگروه پرداخت 150 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۳ واحد صنعتی استان مصوب شد، اظهار داشت: مشکلات بانکی و مالیاتی چهار واحد تولیدی استان نیز در این جلسه کارگروه بررسی شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 18 August 2020

 

فعالیت ۲۳۰ معدن غیرفلزی در استان سمنان/ ۶۲۶ معدن دارای پروانه بهره‌برداری -  خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان اینکه در این نشست کارگروه پرداخت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۳ واحد صنعتی استان مصوب شد، اظهار داشت: مشکلات بانکی و مالیاتی چهار واحد تولیدی استان نیز در این جلسه کارگروه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۸۷ واحد تولیدی در استان تسهیلات رونق تولید به ارزش ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ واحد به ارزش سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال تسهیلات دریافت کردند.

علی تشنه دل بابیان اینکه درمجموع ۹۱۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: تاکنون ۶۰۷ واحد تولیدی استان ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ دریافت کردند.

تشنه دل بابیان اینکه ۳۳۲ پرونده در مرحله عقد قرارداد با بانک قرار دارند، یادآور شد: ۱۰۳ درصد از پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان سمنان محقق شده است.

وی با اشاره به بررسی مشکلات یک هزار و ۹۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات این کارگروه تأکید کرد: در این جلسات دو هزار و ۳۵۱ مصوبه به تصویب اعضا رسیده که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار