کد خبر: ۸۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 04 September 2015
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید هر چه بیشتر به سمت شفاف‌سازی حرکت کند.

رضا تقی‌پور با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: فضای صمیمیت و دوستی که در طول سال گذشته در شورای اسلامی شهر حاکم بود، در روز برگزاری انتخابات نیز به همین منوال بود. رای‌گیری در فضای آرام، بدون شائبه و با حضور خبرنگاران برگزار شد.

وی با اشاره به پیام انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، افزود: تلاش می‌کنیم با حفظ آرامش و دور از حواشی، رسالتی که در زمینه رسیدگی به مشکلات و مسائل پیچیده مدیریت شهری داریم، انجام دهیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌های سال سوم شورای اسلامی شهر تهران، گفت: خوشبختانه سال اول شورا، برنامه پنج ساله را تصویب کردیم و تلاش می‌کنیم این برنامه را به عنوان سند راهبردی پیش ببریم.

تقی‌پور تاکید کرد: بر این مبنا احتمالا در سال سوم تغییرات بسیار جزئی در اجرای برخی برنامه‌ها خواهیم داشت. هنر ما باید این باشد که این راهبردها را که به صورت کلان دیده شده به صورت برنامه‌های اجرایی درآوریم و بر اساس اولویت‌بندی و مقتضیات زمانی عملیاتی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که به اقدامات شورای اسلامی شهر تهران در سال دوم چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: من معمولاً نمره خوب نمی‌دهم. اگر بخواهم به کل شورا نمره بدهم، احتمالا ۱۵ است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به مهمترین تغییرات در سال سوم، اظهارداشت: به عقیده من باید تدقیق بیشتری در بررسی لوایح، طرح‌ها و اولویت‌ها اعمال کنیم و بر اساس اولویت زمانی و موضوعی به پروژه‌ها ورود داشته باشیم؛ کما اینکه تاکنون نیز چنین بوده است.

تقی‌پور افزود: مسئله مهم دیگر بحث نظارت است. متاسفانه شاهدیم که مردم از برخی فرآیندها و اشخاص در شهرداری گلایه‌مند هستند. باید در این زمینه به سمت شفافیت بیشتر حرکت شود.

وی تاکید کرد: در واقع باید مدیران شهرداری به اصطلاح در اتاق شیشه‌ای باشند که همه فعالیت‌های آنها قابل رویت باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار