رئیس سازمان صمت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: قیمت مصوب تخم مرغ در سطح استان ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم است و اصناف نباید محصول را از این میزان بالاتر بفروشند.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 06 August 2020

قیمت مصوب تخم مرغ در استان سمنان ۱۰۸۰۰ تومان اعلام شد

به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل در ستاد تنظیم بازار استان سمنان که بعد از ظهر چهارشنبه در استانداری تشکیل جلسه داد با بیان اینکه اکنون کمبودی در تولید و توزیع تخم مرغ در بازار استان سمنان نداریم و این قلم غذایی با قیمت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می‌شود، تاکید کرد: نظارت بر بازار عرضه تخم مرغ وجود دارد و مردم نیز شکایات را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه برنج خارجی پاکستانی و هندی در بازار استان با ثبات قیمت به نسبت ماه‌های گذشته اکنون ۲۱ و ۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسد، ابراز کرد: در قیمت چای خارجی ثبات قیمت در بازار وجود دارد و کمبودی در تأمین و توزیع این قلم غذایی گزارش نشده است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه قیمت برنج ایرانی در روزهای گذشته در استان یک هزار تومان افزایش یافته است و قیمت شکر به صورت فله‌ای هفت هزار و ۲۰۰ تومان و بسته بندی هشت هزار و ۷۰۰ تومان به ازای یک کیلوگرم به فروش می‌رسد، گفت: قیمت روغن مایع و منجمد در بازار استان سمنان در هفته‌های گذشته افزایش نسبی داشته است.

مشکل در تولید مرغ نداریم

سید حسن میرعماد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: در تولید مرغ در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و ۷۰ درصد از تولید این قلم غذایی مازاد و از سمنان به دیگر نقاط کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ۷۰۰ تن مرغ منجمد در انبارهای راهبردی استان سمنان ذخیره شده است که برای تعدیل قیمت این قلم غذایی، بخش از آن به بازار تزریق می‌شود، افزود: در سه ماه گذشته ۳۰۰ تن مرغ منجمد در بازار استان توزیع شد که این فرایند در روزهای آینده هم ادامه می‌یابد.

مهدی سلامتی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان به عنوان دیگر سخنران این نشست با بیان اینکه مرغداری‌هایی که نهاده‌های دولتی دریافت می‌کنند براساس قانون باید مرغ با قیمت مصوب به بازار تزریق کنند و با این رویه می‌توان جلوی بی‌ثباتی در قیمت این قلم غذایی را گرفت، گفت: فروش ماسک در بازار استان بدون قیمت مصوب و شناسنامه یک چالش اساسی است که باید با افزایش نظارت‌ها برای رفع این چالش اقدام شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار