مهران مدیری در برنامه دیشب دورهمی، میزبان امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 06 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: شب گذشته امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان «دورهمی» بود.

آقایی پس از پاسخ به برخی پرسش های مدیری درباره کار، نویسندگی و نقاشی، درباره دلیل ازدواج نکردنش گفت: آقای مدیری به نظر شما کسی بدش می‌آید وارد خانه‌ای شود که چراغش روشن است؟! آیا کسی از تنهایی مفرط لذت می‌برد؟! نه. اما ازدواج به این سادگی ها نیست. قرار نیست ما از فرط خستگی و تنهایی ازدواج کنیم، بلکه قرار است مسئولیت بزرگی را بپذیریم. من هر وقت بضاعت داشته باشم بار دیگری را به دوش بکشم، حتماً ازدواج می‌کنم.

مدیری در ادامه از ملاک های اصلی آقایی برای ازدواج پرسید و او پاسخ داد: صداقت، صداقت و صداقت مهمترین ملاک من برای ازدواج است. 

<video src="https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/5/16/12359674_988.mp4" width="100%" height="100%" controls>

این بازیگر در پاسخ به سوال مدیری درباره حضور جوانان در حوزه بازیگری گفت: من اساساً معتقد نیستم که پروردگار عادل ما به کسی چیزی بدهد و به دیگری ندهد. من نه به استعداد و توانایی که به استمرار اعتقاد دارم؛ هر کسی می‌خواهد بیاید قدمش روی چشم؛ اما با اصول آکادمیک و تحصیلات و باسواد وارد این حرفه شود تا ماندگارتر باشد.

وی درباره اینکه آیا در سینمای ما سوپراستار وجود دارد، گفت: «سوپراستار» به معنای ستاره سینما که باعث رونق گیشه شود، بله. اعتقاد دارم کسانی هستند که حضورشان در یک فیلم تضمین کننده فروش است. اما اینکه در بازیگری اندازه بگذاریم که فلانی خوب است و دیگری نه را قبول ندارم.

آقایی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه بجز بازیگری، چه کار دیگری می تواند انجام دهد، اظهار کرد: من مسئولیت‌پذیر هستم. هر کاری به عهده من بگذارند را به خوبی انجام می‌دهم.

مدیری ادامه داد: نقطه ضعف من هم همین است؛ خودم به شخصه به شدت متعهد و مسئولیت پذیر هستم. اگر کسی از زیر کار در برود، فشارم روی ۲۴ می رود و دیوانه می شوم.  تنها چیزی که می‌تواند در جهان من را عصبانی کند، بی مسئولیتی است.

آقایی در ادامه درباره وضعیت امروز سینما گفت: در طول قرنطینه به دوستانم می‌گفتم که عاقبت سینمای ما چه می‌شود؟! متاسفانه در سال‌های اخیر سینمای ما جایی برای پولشویی شده است. سینما حرفه‌ای گران است، اما سود خوبی دارد. خیلی‌ها بی‌تجربه بودند؛ اما چون پول داشتند وارد این حرفه شدند و ذائقه مخاطب را عوض کردند. سینمای ما برای فروش فیلم‌های تراژدی - کمدی می‌خواهد؛ نه الزاماً کمدی. اما همه روی فیلم‌های کمدی سرمایه گذاری کرده اند که فروش دارد. واقعاً نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برای سینمای ما خواهد افتاد. 

آقایی درباره حضور خود در آثار کمدی عنوان کرد: همیشه برنامه داشتم از ۴۵ سالگی به بعد وارد ژانر کمدی شوم؛ امسال حتماً در یک فیلم کمدی بازی خواهم کرد.

اما یکی از جذاب ترین بخش های دورهمی دیشب، زمانی بود که مدیری خواست از امیر آقایی تست بازیگری بگیرد. او ابتدا از مهمانش پرسید آیا با روش تست گرفتنش آشنایی دارد یا نه و آقایی پاسخ داد: راستش من نمی‌دانم. واقعیت این است که من اصلاً نمی دانم شما در چه شبکه ای برنامه دارید؟

مدیری که از پاسخ آقایی تعجب کرده بود، با خنده گفت: ببین ما در تلویزیون هستیم؛ شبکه ای هست به نام «نسیم» که ما در هفته چند شب برنامه در آن اجرا می کنیم.

آقایی هم با خنده گفت: واقعیتش من جایی هستم که آنتن ندارد؛ اگر با گیرنده دیجیتال حرفه‌ای می شود برنامه شما را دید، من بخرم. البته روی گوشی، بخش‌هایی از برنامه های مختلف شما را دیده ام. 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار