فرمانده انتظامی گرمسار:
فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری یک سارق جوان خبر داد و گفت: این فرد پس از دستگیری به ۱۰ فقره سرقت از منازل مسکونی مردم در این شهرستان اعتراف کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 06 August 2020

سارق منازل گرمسار دستگیر شد/ اعتراف به ۱۰ سرقت

سرهنگ غلامحسین عرب ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی گرمسار از دستگیری یک سارق منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح گرمسار، پلیس با تشکیل پرونده و اقدامات قانونی خود را در این راستا آغاز و کارآگاهان پلیس در بررسی‌های میدانی و آثار به جای مانده از سارقان دریافتند که نقطه اشتراکی در جرایم وقوع یافته وجود دارد.

وی با اشاره به اقدام اطلاعاتی و بهره‌گیری پلیس از تجهیزات موجود برای کشف جرم این سارق، افزود: جوان ۲۴ ساله، معتاد و سابقه‌دار به عنوان متهم اصلی پرونده توسط مأموران دستگیر و در بازجویی‌های خود به ۱۰ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان گرمسار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گرمسار از تکمیل پرونده و معرفی سارق دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان با تجهیز اماکن و منازل خود دست این‌گونه افراد را از دارایی و اموال خود کوتاه کنند.

عرب بیان کرد: ناجا با تمام قدرت در برخورد با متخلفانی که به دنبال سو استفاده از مردم و اموال آن‌ها هستند برخورد می‌کند و در این راه مردم نیز باید با گزارش‌های خود به سامانه ۱۱۰ پلیس را یاری رسانند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار