رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تأکید بر لزوم محدودیت در بسیاری از رویداد‌های محرم در استان سمنان گفت: باید با رویه‌های کاربردی به دلیل شیوع کرونا این برنامه‌ها محدود شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 05 August 2020
رضا چمن به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه عزاداری محرم به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه ایجاد همدلی و تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوطه در نحوه برگزاری آئین‌های مذهبی محرم حسینی در استان باوجود شیوع کرونا ویروس در دستور کار است، اظهار داشت: رویداد‌های مذهبی متنوعی در ایام محرم در استان سمنان برگزار می‌شود که باید با رویه‌های کاربردی به دلیل شیوع کرونا ویروس این برنامه‌ها محدود و یا برگزار نشود.
 
رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیئت‌های مذهبی:
وی با تأکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی در ایام محرم باید به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند، افزود: بسیاری از مراسم و آئین‌هایی که در سال‌های گذشته در استان انجام می‌شد، لغو شده است.
رضا چمن بابیان اینکه شکننده بودن وضعیت ثبات کرونا ویروس در استان سمنان به‌گونه‌ای است که باید در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی با دقت بیشتری عمل کنیم، تصریح کرد: در روز‌های گذشته شهرستان‌های شاهرود و میامی در وضعیت سفید درروند شیوع کرونا ویروس بودند، اما این رویه اکنون تغییر کرده است.
 
استفاده از ماسک تضمینی برای سلامت در مقابل کرونا نیست
چمن بابیان اینکه حتی استفاده از ماسک هم تضمینی برای سلامت در مقابل کرونا ویروس نیست، اعلام کرد: باید با عزم هیئت‌های مذهبی و اقشار مردم، رویه جدیدی در عزاداری محرم حسینی در پیش گرفت.
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار