محسن مسعودیان راد بیان کرد؛
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های زندانیان در دستور کار است، گفت: ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زندانیان از سوی کمیته امداد سمنان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 03 August 2020

 

سیاست کمیته امداد از حمایتی به توانمند سازی تغییر کرده است - خبرگزاری حوزه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲۳ میلیارد ریال در قالب طرح‌های مختلف برای اشتغال زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد پرداخت‌شده است، ابراز داشت: تلاش شد تا با تحت حمایت قرار دادن این افراد از آسیب‌های اجتماعی متوجه آن‌ها پیشگیری و ضمن آن این خانواده‌ها نیز توانمند شوند.

وی بابیان اینکه طی یک سال گذشته ۶۸۸ نفر از خانواده‌های زندانی در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند، ابراز داشت: بسیاری از خانواده‌های زندانیان، از نخبگان قرآنی و فرهنگی هستند که باکارهای آموزشی برای اعتلای جایگاه این عزیزان تلاش می‌شود.

محسن مسعودیان راد ضمن بیان اینکه طی بازده مذکور ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی در استان برای خانواده‌های زندانیان پرداخت شد، افزود: این تسهیلات منجر به اشتغال برای افزون بر ۶۰ نفر در استان سمنان شده است.

مسعودیان‌راد در ادامه تصریح کرد: به‌طورکلی نگرش خانواده‌های زندانی در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی که زندانیان با آنان درگیر هستند، متفاوت است و در بسیاری از موارد این خانواده‌ها برای مقابله با این آسیب‌ها در جامعه اقدام می‌کنند.

وی همچنین در پایان افزود: خانواده‌های زندانیان به‌طورکلی و عمده، شناختی از آسیب‌های اجتماعی که خود زندانی درگیر آن است، ندارند و از خانواده‌های متدین و مذهبی جامعه هستند لذا حمایت از آن‌ها در اولویت کمیته امداد قرار دارد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار