طی بازرسی‌های انجام شده؛
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام ۳۲۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی استان در ایام کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 03 August 2020

 

موجودی کالا در انبارهای سمنان مطلوب است - ایرنا

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کمیته ارزیابی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید ماسک ، محلول ضد عفونی و دستکش ، از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 325 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بمنظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای فروردین ماه از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی ، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که 46 فقره پرونده تخلف تنظیم شده است.

مهدی یحیایی ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت ، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

یحیایی اذعان داشت: مردم عزیز شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ،احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش ونگهداری کالای قاچاق ، فروش اجباری کالا وخدمات ، عدم درج قیمت و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار