سردار عبدالله حسنی خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک جوان سمنانی که با وکالت‌نامه جعلی اقدام به فروش املاک و مستغلات به ارزش ۲.۵ میلیارد ریالی در دفاتر املاک می‌کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 03 August 2020

فرمانده انتظامی استان سمنان ارتقای درجه یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر جعل و کلاه‌برداری در شهر سمنان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار داشت: یک جوان سمنانی که با وکالت‌نامه جعلی اقدام به فروش املاک و مستغلات به ارزش ۲.۵ میلیارد ریالی در دفاتر املاک می‌کرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه متهم مهندس طراحی در سیستم رایانه است، خاطرنشان کرد: پرونده این کلاه‌بردار به مراجع قضائی ارسال‌شده است.

سردار عبدالله حسنی با تأکید بر اینکه این متهم ۳۰ ساله با ارائه وکالت‌نامه جعلی در دفاتر املاک اقدام به فروش املاک و مستغلات می‌کرد، افزود: با هوشیاری مأموران پلیس فرد متخلف هنگام معامله قطعه زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در یکی از واحدهای مشاورین املاک شهرستان سمنان دستگیر شد.

حسنی از توقیف یک دستگاه نیسان نیز که حامل یک‌تن چوب قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال بود در میامی خبر داد و گفت: برابر قانون خودرو توقیف و چوب‌های کشف‌شده به موادی ذیصلاح انتقال یافت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار