علیرضا آشناگر بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اشاره به کاهش تعداد فوتی‌های کرونایی در استان گفت: گرمسار در وضعیت قرمز قرار دارد اما این وضعیت رو بهبودی است.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 01 August 2020

پیش از ظهر شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه وضعیت استان سمنان همچنان در حالت هشدار قرار دارد، اظهار داشت: سه شهرستان آرادان، سرخه و مهدی‌شهر وضعیت زرد، وضعیت قرمز شهرستان گرمسار نیز رو بهبودی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها و افراد بستری‌شده در بیمارستان‌های استان سمنان کاهش‌یافته است، افزود: مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری خود را با ستاد مقابله با کرونا تقویت کنند.

علیرضا آشناگر با تأکید بر اینکه تدوین ضوابط برخوردی با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در دستور کار قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: تمامی تجمعات، مراسم‌های عروسی، عزا و همایش‌های اداری در مناطقی که وضعیت قرمز دارند ممنوع است.

آشناگر بابیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در شهرها با وضعیت قرمز و نارنجی همچنان برقرار است، تصریح کرد: تدوین ضوابط بهداشتی برای برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم در دستور کار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت.

استاندار سمنان تأکید کرد: همه هیئت‌های مذهبی و اماکنی که متولی برگزاری مراسم عزاداری در محرم هستند باید این پروتکل‌ها را رعایت کنند در غیر این صورت اجازه برگزاری مراسم نخواهند داشت.

وی درباره وضعیت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اعلام کرد: از ۱۵ شهریورماه مدارس بازگشایی می‌شود که با توجه به وضعیت استان در این برهه برای ارائه خدمات آموزشی به‌صورت حضوری، مجازی یا ترکیبی حضوری و مجازی تصمیم‌گیری می‌شود.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار