جزئیات بیشتری در مورد بازی بعدی از سری Resident Evil یعنی Village فاش شده است که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران واقعیت مجازی باشد.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 29 July 2020

 

 به گزارش تابناک سمنان: به نظر می‌رسد اخیراََ شرکت کپ‌کام (Capcom) در مرحله‌ی آزمایش و تست بازی Resident Evil Village قرار دارد که به دنبال آن اطلاعاتی از این عنوان فاش شده است. این گزارش‌ها جزئیاتی از انواع دشمن‌ها، سلاح‌های مختلف و شخصیت‌های غیرقابل بازی به ما می‌دهد. شخصی که در آزمایش بازی مشارکت داشته و حتی شاید نسخه‌ی دمو را دریافت کرده باشد این اطلاعات را در دسترس طرفداران قرار داده است که البته نمی‌توان به طور قطعی این گزارش‌ها را تایید کرد و همگی در حد یک شایعه اعتبار دارند.

در میان اخبار منتشر شده، انتشار نسخه‌ی واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن از همه مهم‌تر به نظر می‌رسد. بر اساس بیانیه‌ی افرادی که در دموی این اثر مشارکت داشته‌اند، شرکت کپ‌کام منتظر است تا سونی از این نسخه رونمایی کند. این خبر چندان غافلگیر کننده نیست چرا که بازی Resident Evil 7 نیز برروی پلی‌استیشن ۴ یک حالت واقعیت مجازی دریافت کرد که تا به امروز نیز در انحصار این پلتفرم قرار دارد.

از آن‌جایی که Village نیز یک اثر اول شخص است، عرضه‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی کاملاََ منطقی به نظر می‌رسد. از طرفی حتماََ می‌دانید که پلی‌استیشن ۵ از دستگاه واقعیت مجازی پلی‌استیشن نیز پشتیبانی می‌کند.

در جای دیگری از گزارش‌ها می‌خوانیم عمارتی که داخل تریلر بازی دیدیم در نسخه‌ی دمو وجود داشته که مملوء از دشمنانی با پوست رنگ رفته بوده است. برخی از این دشمنان زره داشتند که با تیر زدن به آن‌ها بخش‌های مختلف زره جدا شده و به زمین می‌افتادند. همچنین این دشمنان سلاح خاص خود را داشتند که البته همگی سلاح‌های از نزدیک مانند شمشیر بودند. از طرفی به نظر می‌رسد Village تمرکز شدیدی بر سلاح‌های سرد دارد و بازی‌باز نیز می‌تواند سلاح‌های سرد را بردارد که البته خیلی سریع می‌شکنند و خراب می‌شوند.

در ادامه ذکر شده است که در بازی یک پیرزن وجود دارد که نقش فروشنده‌ی آیتم را ایفا می‌کند. شخص فاش‌کننده‌ی این اطلاعات اظهار داشت که بازی‌باز می‌تواند برای دریافت راهنمایی با این فروشنده آیتم تبادل کند.

به احتمال زیاد شرکت کپ‌کام قصد دارد در ماه آگست (مرداد/شهریور) به همراه یک تریلر جدید اطلاعات بیشتری از بازی با مخاطبین خود به اشتراک بگذارد. انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از داستان و شخصیت‌های مختلف در دست قرار گیرد.

در دست ساخت بودن نسخه‌ی واقعیت مجازی به هیچ وجه دور از منطق نیست چرا که حمایت از واقعیت مجازی در نسخه‌ی هفتم به فروش این عنوان کمک شایانی کرده و باعث خاص شدن آن اثر شده بود. از طرفی منتقدین و بازی‌بازان نسخه‌ی واقعیت مجازی را فوق‌العاده خطاب کرده بودند و تا به این لحظه جزو بهترین‌های این پلتفرم مدرن به حساب می‌آورند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار