کد خبر: ۸۸۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 28 July 2020
 

تابناک/آیت الله فلاحتی :جمعیت هلال احمر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت از تولید و ترمیم جمعیت کشور را در کنار دیگر ماموریت‌های امدادی و توانبخشی خود قرار دهد.

 
دیدار با معاون جمعیت هلال احمر ایرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان ؛ نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با قدردانی از تلاش‌های مجدانه ی مجموعه ی نیروهای هلال احمر در مواقع بروز بحران و تسهیل زیرساخت‌های توانبخشی و درمانی عام المنفعه تصریح کرد: تلاش برای رشد نسبی جمعیت و ارتقاء توان تولید کشور از الزامات کنونی جامعه ی ایرانی ست که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره مورد تاکید قرار گرفته است و جمعیت هلال احمر این دو موضوع مهم را باید در کنار دیگر ماموریت‌ها در دستور کار قرار دهد.
 
  • آیت الله فلاحتی همچنین خودصیانتی و نظارت بالادستی را از راهکارهای موثر برای ارتقاء کارآمدی هلال احمر عنوان کرد و گفت: حفاظت از اموال عمومی و بیت المال در بستر افزایش نظارت‌ها میسر می شود و این مهم روند ارائه خدمات به جامعه را ارتقاء می دهد.
 
  • وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تقویت بنیه های فرهنگی و بومی استان در شرایط کنونی تاکید کرد و افزود: با توجه به هجمه های گسترده ی دشمنان در فضای مجازی و ماهواره ایی، صیانت از ارزش‌های غنی فرهنگی، مذهبی و تاریخی گیلان از الزاماتی ست که با تعامل مجموعه ی دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی به نتایج مطلوب می رسد.
 
  • معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار عمده ترین ماموریت‌های جمعیت هلال احمر را در قالب اصول هفت گانه سازمانی تشریح کرد و افزود: علاوه بر حفظ آمادگی کامل برای ورود در عرصه ی امداد و نجات، برنامه ریزی برای ارائه ی خدمات توانبخشی، بازتوانی معلولان و حادثه دیدگان از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است.
 
  • دکتر فرید مرادیان افزود: احداث مرکز خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی در رودسر و مجتمع درمان و دارویی رشت ، 2 طرح ی است که در قالب برنامه های توانبخشی هلال احمر در گیلان اجرا شده است.
 
  • سیاووش غلامی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این دیدار ارزش اعتباری راه اندازی طرح های توانبخشی هلال احمر در رشت و رودسر را بیش از 400 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این دو طرح روند ارائه ی خدمات توانبخشی، بازتوانی، درمانی و دارویی را در استان ارتقاء می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار