به مناسبت روز کارآفرینی و هفته مهارت؛
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» به مناسبت ششم مرداد ماه، روز کارآفرینی و هفته مهارت به صورت همزمان در کمیته امداد و ادارات شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 26 July 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر اجرایی شدن منویات رهبری در سال جاری، خاطرنشان کرد: از آنجایی که یک سوم اشتغال کشور بر عهده کمیته امداد است، محقق کردن این امر و تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید بیش از پیش پیگیری می شود.

وی از برگزاری همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان و خیران اشتغال استان سمنان» به مناسبت ششم مرداد ماه، روز کارآفرینی و هفته مهارت به صورت همزمان در اداره کل کمیته امداد و ادارات شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: الگوبرداری سایر افراد از کارآفرینان از اهداف این همایش است چرا که رونق وافزایش کارآفرینی  در جامعه منجر به افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می شود.

محسن مسعودیان راد کمیته امداد را نهادی کارآفرین خواند و تصریح کرد: در سال گذشته ۲۶۶۶ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان و کارآفرینان عرصه اشتغال با اعتبار ۷۶ میلیاردو ۷۴۱ میلیون تومان ایجاد شده است.

وی محورهای همایش را تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان، خیرین حوزه اشتغال و عقد تفاهم نامه با اداره کل فنی وحرفه ای استان سمنان برشمرد و گفت: تقدیر از کارآفرینان نقطه عطفی برای ورود جوانان باانگیزه به عرصه اشتغال خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از  پیش بینی ۳۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح  ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار