معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:لزوم همدلی مردم در جنگ اقتصادی
به گزارش تابناک سمنان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بدون اشاره به لزوم همراهی مسئولین با مردم، بر وحدت آحاد ملت در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران تاکید کرد!
کد خبر: ۸۷۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 20 July 2020

عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس در استان سمنان جبران شود -  خبرآنلاین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان در سالن مدیریت بحران بدون اشاره به لزوم همراهی مسئولین با مردم، بر وحدت آحاد ملت در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران تاکید کرد!

وی در ادامه اظهاراتش گفت :باید مردم شریف ایران به این موضوع مهم توجه کنند که کشور در زمان حاضر به معنای واقعی در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و لازم است اتحاد و همدلی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی هم ادامه یابد.

خجسته پور تصریح کرد: در جنگ اقتصادی ارزش های دفاع مقدس برای همگان بیان شود و در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌ها است.

وی اضافه کرد: در این مقطع زمانی لازم است مردم در کنار مسئولان از سرداران جنگ اقتصادی حمایت کنند و این روزها نقش کارگران عزیز و تولیدکنندگان که در خط مقدس جنگ اقتصادی قراردادند، بسیار برجسته است.

گفتنی است این جملات در حالی بصورت مکرر از زبان برخی مسئولین بیان می شود که خود باعث ایجاد اختلاف طبقات شدید در جامعه شده اند گویی که آنان در جایی دیگر از این کرده خاکی و در رفاه کامل در حال زندگی کردن هستند.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار