کد خبر: ۸۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 02 September 2015

انزلی- ایرنا - فرمانده انتظامی بندر انزلی از کشف بیش از 348 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک جاعل و چند سارق داخل خودرو با تلاش نیروهای پلیس این شهرستان خبر داد.
[کشف بیش از 348 کیلو گرم مواد مخدر در بندر انزلی]

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، به نقل از روابط عمومی پلیس انزلی سرهنگ هرمز عشقی گفت : عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در عملیاتی موفق به کشف 346 کیلو گرم گراس شدند .
وی خاطرنشان کرد : پلیس در این عملیات فردی 30 ساله را دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به مقام قضایی معرفی نمود.
وی همچنین از کشف دو کیلوگرم حشیش از سقف یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عشقی تصریح کرد : در راستای مقابله با سوداگران مرگ و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، موفق به شناسایی و دستگیری فردی 20 ساله شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل مسکونی متهم، دو کیلو گرم ماده مخدر از نوع حشیش و 202 گرم تریاک و دو عدد ترازوی توزین دیجیتال که به طرز ماهرانه ای در سقف جاسازی شده بود، کشف و متهم را با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کردند.
*دستگیری جاعل و سارقین
وی در ادامه از دستگیری یک جاعل فراری و سارقان داخل خودرو در شهرستان خبر داد.
سرهنگ عشقی اظهار کرد : در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه جعل و کلاهبرداری در این شهرستان ، پلیس امنیت و اطلاعات رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با تحقیقات نامحسوس از صحت گزارشات مردمی اطمینان حاصل نموده و این متهم 64 ساله را دستگیر کردند.
سرهنگ عشقی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم شش جلد مدارک هویتی و کارت های شناسایی جعلی و مهر جعلی یکی از نهادهای دولتی کشف شد، افزود : متهم دستگیر شده به جرم 17 فقره جعل و کلاهبرداری زندانی بوده که بعد از اخذ مرخصی از فروردین ماه سالجاری از زندان متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست،از اعتماد به افراد سودجو که با دادن وعده های کاذب و فریب اذهان قصد کلاهبرداری دارند، بپرهیزند.
وی در ادامه به دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو با 7 فقره سرقت در تعقیب و گریز ماموران انتظامی انزلی خبر داد.
به گفته وی در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه ماموران انتظامی در تحقیقات خود از مالباختگان سرنخی از خودروی متهمان بدست آوردند، افزود : ماموران انتظامی کلانتری12در گشت های نامحسوس، موفق به شناسایی خودروی متهمان شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ عشقی بیان داشت : ماموران انتظامی که با فرار متهمان مواجه شده بودند، مسیر گریز سارقان را مسدود نموده و با توقف خودرو ، سه سرنشین این خودرو پراید را دستگیر کردند.
وی با اعلام اینکه سارقان دستگیر شده یک زن و شوهر 28 و 33 ساله و یک مرد 32 ساله و غیربومی هستند اظهار کرد : سارقان در بازجویی فنی پلیس به هفت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ عشقی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت، وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله آژیر خطر ، قفل فرمان و قفل پدال و ... مجهز و از رها نمودن وسائط نقلیه در مکان های خلوت با روشنایی کم خودداری و خودرو خود در پارکینگ پارک نمایند.
فرمانده انتظامی انزلی همچنین از مردم خواست نسبت به محیط زندگی خود حساس بوده و هرگونه موارد مشکوکی را به پلیس 110 اطلاع دهند.
/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار