دادستان ساوجبلاغ می گوید: در اداره آب این شهرستان تخلفات زیادی انجام شده که یکی دیگر از پرونده های تخلفی آن تا ده روز آینده اعلام می شود، اما افشاگری وی ابهاماتی را ایجاد کرده است. از جمله اینکه چگونه یک کارمند بدون اطلاع مدیران ارشد توانسته به وسیله کارتخوان سیار 6.5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری و اختلاس کند؟
کد خبر: ۸۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 01 September 2015

به گزارش تابناک – البرز: 2 روز قبل و در هشتاد و چهارمین نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه، این مقام ارشد قضایی از فساد در آب و فاضلاب ساوجبلاغ پرده برداشت.
محسنی اژه‌ای درجلسه فوق علام کرد: یک مامور متخلف که مامور وصول آب و فاضلاب در ساوجبلاغ بود از مشتریان به دلیل عدم اطلاع و آگاهی آنان پول‌های خارج از قانون می‌گرفت که شناسایی و بازداشت شد و پرونده‌اش در حال رسیدگی است.
در همان زمان تابناک البرز در گزارشی نوشت: افشاگری محسنی اژه ای در حالی مطرح شد که تاکنون مسئولان شهرستان ساوجبلاغ در این زمینه اطلاع رسانی نکرده بودند.
حال پس از 2 روز دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ساوجبلاغ جزییات بیشتری از این فساد مالی را بازگو کرده است.
حسن جهانشاهلو گفته است: این فرد یکی از کارمندان رسمی اداره آب ساوجبلاغ است که این مبلغ را به بهانه بازسازی و ترمیم شبکه آب از شهروندان این شهرستان دریافت کرده است.
وی اظهار کرد: متهم برای دریافت مبالغ دریافتی از شهروندان از کارتخوان سیار استفاده می کرد.
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ بیان کرد: متهم بازداشت و پس از تکمیل پرونده با قرار وثیقه ده میلیارد و 300 میلیون ریالی تا روز دادگاه آزاد شده است.
وی یادآور شد: 
وی تاکید کرد: مدیران دستگاههای خدمات رسان از جمله آب ، برق ، گاز باید با نظارت و کنترل بیشتر از هر گونه تخلف پیشگیری کنند و شهروندان نیز از دادن وجه به ماموران حتی افرادی که کارمند رسمی ادارات هستند خود داری کنند.
اظهارات این مقام ارشد قضایی در شهرستان ساوجبلاغ اگر چه قابل تقدیر است، اما ابهامات را بیشتر کرده است. از جمله آنکه چگونه یک کارمند بدون اطلاع مدیران ارشد توانسته به وسیله کارتخوان سیار 6.5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری و اختلاس کند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار