نادر مالکی:
به گزارش تابناک سمنان: نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به کاهش اعتبارات استان در سال جاری گفت: سهم سمنان از اعتبارات استانی ویژه ۶۲.۷ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 05 July 2020

اعتبارات مصوب و متوازن استان سمنان ۲۳۰ میلیارد تومان است ...

نادر مالکی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه توزیع اعتبارات شهرستانی به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی ویژه همان اعتباراتی است که استان‌ها در اختصاص آن نقشی ندارند و برای اجرای طرح‌های مشخصی به‌صورت متمرکز تخصیص می‌یابد، اظهار داشت: سهم استان سمنان در اختصاص این اعتبارات در سال جاری ۶۲.۷ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه میزان درآمد دولت براثر تحریم‌ها کاهش‌یافته است، تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی متوازن و استانی این منطقه در سال جاری یک درصد کاهش‌یافته است.

نادر مالکی بابیان اینکه این اعتبار نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است، افزود: کل اعتبارات مصوب و متوازن استان در سال جاری ۲۳۳ میلیارد تومان تعیین‌شده است.

مالکی در ادامه فهرستی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان سمنان برای تخصیص اعتبار را عنوان کرد و گفت: پروژه‌های سد نمرود، جاده ایوانکی- آبسرد، جاده سیمین دشت- گرمسار، تکمیل ساختمان فرمانداری‌های استان، پروژه‌های انتقال آب شاهرود، پروژه جاده سمنان _ فیروزکوه، اجرای سد فینسک، مطالعه‌ی انتقال آب خزر به فلات مرکزی، انتقال و تکمیل زندان‌های سمنان و دامغان، احداث مراکز سوانح سوختگی کوثر، احداث پل شهرک صنعتی سمنان و جاده دامغان- معلمان، مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان، کنارگذرهای استان و پروژه حرم تا حرم از اعتبارات استانی در سال جاری بهره‌مندمی شوند.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های بهداشتی و درمانی، آموزش‌وپرورش و پروژه‌های راه‌سازی در اولویت برای تخصیص اعتبار در سال جاری قرار دارند، اضافه کرد: پروژه جاده دامغان - گلوگاه، اجرای فاضلاب شهرهای استان، تکمیل ورزشگاه‌های استان، جاده شاهرود- آزادشهر، جاده شاهرود- میامی و مجتمع ایثارگران نیز در اولویت‌های بعدی برای تخصیص اعتبارات استانی قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار