کرمی گفت: هر وقت که به ما اجازه بدهند اسامی بیمارستان‌های فاقد ایمنی را اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 05 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شهر تهران ۵۰ بیمارستان قدیمی دارد که بیش از ۵۰ سال عمر دارند و فاقد شرایط ایمنی استاندارد هستند.

او در پاسخ به این سوال که نام این بیمارستان‌ها چیست؟ اظهار کرد: ملاحظاتی وجود دارد که نمی‌توانیم اسامی آن‌ها را اعلام کنیم، زیرا معرفی آن‌ها وضع را بدتر می‌کند و موجب تشویش اذهان مردم می‌شود. اما هر وقت که اجازه دهند ما اسامی آن‌ها را اعلام می کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه اعلام اسامی این بیمارستان‌ها تبعات اجتماعی دارد، اظهار کرد: بیمارستان‌های زیادی مشکل سازه دارند، ولی ظاهرا از نگاه کسانی که نمی‌خواهند این بیمارستان‌ها معرفی شوند، هزینه حادثه کمتر از جان باختن مردم است.

کرمی ادامه داد: در بیشتر بیمارستان‌ها کپسول اکسیژن وجود دارد، اما پروتکل‌های تعمیر و نگهداری در مورد آن‌ها رعایت نمی‌شود، چنانچه بعد از ۵ سال باید از کپسول‌های اکسیژن بازدید و رفع عیب شوند، ولی وقتی این کار انجام نمی‌شود حادثه رخ می‌دهد.

وی در پایان اظهار کرد: در هیچ جای کشور موضوع تعمیر و نگهداری رعایت نمی‌شود و همیشه صبر می‌شود تا ابتدا حادثه رخ دهد و سپس اقدام به رفع عیب آن کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار