تو را چشم در راهم!
تابناک سمنان: استاندار سمنان در حاشیه ی دیدار با حسین مدرس خیابانی ، سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت که عصر دوشنبه در محل دفتر وزیر به انجام رسید، از موافقت سرپرست وزارت صمت بمنظور سفر و بازدید از مجموعه های صنعتی و تولیدی استان خبرداد و عنوان کرد : امیدواریم با انجام این سفر شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش صنعت در استان سمنان باشیم .
کد خبر: ۸۶۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ 30 June 2020

آرزوی رونق صنعتی  در پسِ سفر مدرس خیابانیتابناک سمنان: استاندار سمنان در حاشیه ی دیدار با حسین مدرس خیابانی ، سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت که عصر دوشنبه در محل دفتر وزیر به انجام رسید، از موافقت سرپرست وزارت صمت بمنظور سفر و بازدید از مجموعه های صنعتی و تولیدی استان خبرداد و عنوان کرد : امیدواریم با انجام این سفر شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش صنعت در استان سمنان باشیم .

 

علی رضا آشناگر که در پس از پایان جلسه با مدرس خیابانی،به تشریح آخرین وضعیت تولیدات شرکت خودرو سازی فردا پرداخت و گفت : با توجه به اقدامات انجام شده در این شرکت تولیدی خودروسازی استان و تعاملات این مجموعه با ایرانخودرو مقرر گردید تا معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور بزودی به استان سمنان سفر نموده و ضمن بازدید از این مجموعه و بررسی وضعیت آن ، مساعدت لازم جهت فعال شدن این مجموعه نیز به انجام رسد .
استاندار سمنان در پایان از موافقت سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت بمنظور سفر و بازدید از مجموعه های صنعتی و تولیدی استان خبرداد و عنوان کرد : امیدواریم با انجام این سفر شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش صنعت در استان سمنان باشیم .

اینکه چرا مکانیزم های موجود در ایران اینقدر وابسته به فرد است، یکی از علل مشکلات موجود می باشد در واقع عدم وجود ساختارهای اطلاعاتی غیر شفاف،عدم قرارگیری درست و به موقع اطلاعات صنایع در یک بستر اطلاعاتی نوین، مشکلات اینچنینی ایجاد می کندکه برای حل آن ،پای استاندار،وزیر و معاون وزیر باید باز شود. این یعنی از دست رفتن زمان، این یعنی توقف تولید،این یعنی از دست رفتن سرمایه ها، این یعنی کاهش گردش مالی در استان و البته کشور و....

اینکه چه موقع معاون محترم وزیر قصد سفر به استان را خواهد داشت تا با حضور خود بتواند مشکل تولید و اشتغال یکی از خوروسازهای خوب بخش خصوص کشوررا حل کند چیزی است که مسئولین خودروسازی فردا،مهندسان و پرسنل زحمت کش آن باید در آرزوی آن به انتظار بنشینند!

شایان ذکر است خودرو سازی فردا بهمن ماه سال گذشته نسبت به رونمایی از خودروی هفت نفره خود تحت عنوان sx6   و البته با حضور استاندار سمنان اقدام کرده بود که به گفته عوض دیدار  ، مدیرعامل این شرکت ، از سری خوردوهای بازار پسند Sport utility vehicle (SUV)می باشد.

به امید حل مشکلات خوروسازی فردا! ولی نه فردا بلکه امروز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار