تابناک سمنان: نام‌گذاری سال تحت عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری از جهات مختلف حائز اهمیت و سرنوشت‌ساز است. «جهش تولید یک استراتژی است»، «جهش تولید یک الزام است»، «جهش تولید یک برنامه جامع در راستای توسعه پایدار در کشور است»، «جهش تولید یک الزام است برای نظام، کشور و مردم» و «جهش تولید مخفف نسخه کامل اقتصاد مقاومتی است»
کد خبر: ۸۶۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 21 June 2020

نام‌گذاری سال تحت عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری از جهات مختلف حائز اهمیت و سرنوشت‌ساز است. «جهش تولید یک استراتژی است»، «جهش تولید یک الزام است»، «جهش تولید یک برنامه جامع در راستای توسعه پایدار در کشور است»، «جهش تولید یک الزام است برای نظام، کشور و مردم» و «جهش تولید مخفف نسخه کامل اقتصاد مقاومتی است»

تحقق شعار سال به دور از اقدامات شعاری و صرف استفاده از آن به‌عنوان خوراک تبلیغاتی در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها و سمینارها و بنرها و پلاکاردها، باید درعمل نشان داده شود.

اگر به‌دنبال جهش تولید باشیم  باید به جد از تعطیلی خط تولید و بیکاری کارگران و کارشناسان جلوگیری نمائیم.

همسو بودن تحریم های خارجی و داخلی

شرایط سخت تحریم امریکا باعث شده است مجتمع تولیدی و صنعتی عقاب افشان که یک زمانی حدود 8 درصد اشتغال سمنان را بر عهده داشت با مشکلات عدیده ای روبرو شود ولی در طی 26 ماه از اعلام رسمی ترامپ مبنی بر تحریم قطعات خودرو، حتی یک روز حقوق پرسنل خود را با تاخیر نپرداخته است.

البته که در این مدت علاوه بر تحریم های ظالمانه خارجی ،سوء تدبیرهایی نیز گریبان گیر شرکت های تولیدی از جمله عقاب افشان را گرفته است تا جائیکه گویی عده ای رسالت خود را در تعطیلی صنایع  داخلی می بینند.

بنا بر این جهش تولید با وجود فشار تحریم های بین المللی نیازمند یک برنامه عملیاتی جدی و مهندسی شده و یک عزم ملی- استانی همه جانبه بر پایه سیاست های درست و اصولی است نه با اجرای شو تبلیغاتی.

اجرای شو تبلیغاتی

جناب آقای استاندار! جنابعالی بعنوان نماینده دولت و یکی از مسئولین حاکمیت در استان می بایست مشکل تولید را بصورت عملی حل کند نه با وعده ها و برگزاری جلسات پشت میز سالن کنفرانس!

جناب آقای دکتر آشنا گر! تولید الان نیاز به حمایت دارد! نوش دارو پس از مرگ سهراب به درد این استان نخواهد خورد!

شو تبلیغاتی استاندار سمنان در سال جهش تولید

آقای استاندار! شما هم مثل اسلاف خود پس از طی شدن دوران مسئولیت خود از سمنان خواهید رفت ولی مردم سمنان این داغ بزرگ را تحمل نخواهند کرد.

آقای استاندار! در جریان باشید تمام اصناف سمنان خود را مدیون شرکت عقاب می دانند، می دونید چرا؟ چون پول مالیات،بیمه،پول حقوق پرسنل این شرکت در سمنان هزینه می شود. برای این مردم هزینه می شود برای رونق این شهر هزینه می شود؟

جایگزینی اقدام عملی و فوری بدور از شعارهای رایج

جناب آقای آشنا گر استاندار محترم سمنان!

مهندسین مجتمع صنعتی عقاب بعنوان تنها طراح اتاق خودرو های تجاری در ایران الان نیاز به حمایت دارند!

بزرگترین شریک تجاری اسکانیا در سال 2016 و 2017 میلادی در کل دنیا، اکنون نیاز به حمایت دارد!

کارگران شرکت عقاب بعنوان بزرگترین اتوبوس ساز کشور اکنون نیاز به حمایت دارند!

شو تبلیغاتی استاندار سمنان در سال جهش تولید

جناب استاندار آیا می دانید؟

بیکاری حدود 500 نفر این پرسنل این شرکت ، با بیمه تامین اجتماعی حل نخواهد شد!

حدود دو هزار نفر خانواده درآمد خود را از دست می دهند؟

مسئولیت ناامیدی بهترین مهندسان و کارشناسان شما خواهید بود اگر کاری نکنید؟

این سوالات نشان می دهد که برای تحقق جهش تولید در شرایط سخت کنونی اقتصاد کشور به‌گونه‌ای دیگر باید اندیشید، اجرای کامل اقتصاد مقاومتی را باید سرلوحه کار قرار داد و از تشکیل ستاد یا قرارگاهی مشابه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و با اختیارات کامل قانونی و اجرایی باید به فوریت استقبال و اقدام کرد که فردا دیر است.

ضربه به نماد صنعت کشور!

جناب دکتر آشناگر! لطفا از پشت میزهای خود بلند شوید ،بیایید کف کارخانه ، ببینید چگونه بهترین مهندسان و کارگران این منطقه ،اتوبوسی طراحی و ساخته اند که رئیس مجمهور کشورمان آن را بعنوان نماد صنعت ایران به کشور ترکمنستان هدیه می دهد.

شو تبلیغاتی استاندار سمنان در سال جهش تولید

مدیر جهادی یعنی حاج قاسم!

لطفا کمی و فقط کمی از ایشان الگو بگیرید، در صحنه باشید. بدور  از شو و تبلیغات کار انجام دهید! برای خدا و رضای مردم کشور اقدام کنید

مشکلات کشور باعث شده که حدود 26 ماه، صاحبان شرکت عقاب افشان، کارخانه را تحت هر شرایطی نگه دارند ولی الان نوبت شماست!

لطفا تا دیر نشده اقدام کنید...

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
شرکت عقاب افشان تاکی می نواند پرسنل را نگهدارد وحقوق پرداخت کند در طی بیش از یکسال واندی بدون در امدی گارگران را اخراج ننکند دیگر کارد به استخوان رسیده است . ضمن فشارهای تحریم تصمیمات ومشکلات داخلی نیز مزید برعلت شده است. اگر هرآدم منصفی با گارگران صحبت کند متوجه می شود که کارفرما از خود کم نگذاشته است .نهایت تلاش را در طول زمان دو سال برای جلوگیری از اخراج گارگران انجام داده است .کار به جایی رسیده است دیگر امکان ادامه با این شرایط نیست .حرکت جهادی مسئولین را می طلبد در غیر اینصورت استان با معضل بدی موتاجه خواهد شد چون شرکت عقاب در اقتصاد و زندگی مردم تسمنان اثیر مستقیم دارد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار