منوچهرفخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهرفخری معاون هماهنگی امور‌عمرانی استاندار سمنان گفت: انسان محور بودن برنامه های مدیریت امور شهری در شهرداری ها، کلید اصلی موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب در شهر هاست.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 29 June 2020

معاون هماهنگی امور‌عمرانی استاندار سمنان در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون شهر شهمیرزاد با بیان اینکه شناسایی نیاز ها و آسیب شناسی، از لازمه های داشتن شهری پویا و با نشاط است، افزود:حلقه مفقوده ما در بحث مدیریت امور شهری، عدم انسان محوری برنامه ریزی ها در این حوزه است که نیاز است برای دستیابی به موفقیت مطلوب، مدیران شهری، انسان محوری را در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه این مهم باید به صورت ویژه در شهرداری شهمیرزاد و برنامه ریزی و سیاستگذاری های این‌ مجموعه نیز مَد نظر قرار گیرد، خاطر نشان کرد: استان سمنان سرشار از پتانسیل های غنی گردشگری و پارادوکس های جذاب و بی نظیر آب و هوایی است و در کنار این دو مهم، تردد سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از جاده های استان، این زمینه را فرآهم می سازد تا هرچه بیشتر در راستای تبدیل شهرهای استان به مقصد گردشگری برای گردشگران و توریست ها، گام برداریم.
فخری با بیان اینکه واژگونی و خواب آلودگی یکی از دلایل اصلی و پرتکرار تصادفات در جاده های استان است، اظهار داشت: هر یکی از شهرهای استان سمنان جاذبه های طبیعی و خاص منحصر به فردی دارند که در کنار پکیج مخصوص و مطلوب گردشگری، می تواند جذب گردشگران و ماندگاری مسافران در گوشه کنار استان را افزایش و میزان تصادفات بر اثر خواب آلودگی و خستگی را کاهش دهد.
وی ادامه داد: در شورای ترافیک استان بر ساماندهی مسیر و راه های ارتباطی تاکید ویژه ای وجود دارد به گونه ای که ۵۷ نقطه حادثه خیز در مسیرهای ارتباطی استان که باعث واژگونی و تصادفات می شود، شناسایی و ۲۴ نقطه با اولویت اصلی در دست بررسی، اصلاح و ایمن سازی می باشد.
معاون هماهنگی امور‌ عمرانی استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جاذبه های گردشگری و طرح های این حوزه در شهر شهمیرزاد باید مکمل یکدیگر باشند، گفت: بازارچه روز جدید و در حال احداث این شهر نیز در راستای توجه به امر گردشگری هدفمند، باید با یک محوریت ویژه و با هدف جذب گردشگر و توریست و برند خاص مردم منطقه، شروع به کار‌کند.
وی گفت: باغات سر سبز یکی از زیبایی های بی نظیر شهر شهمیرزاد است و این‌ مهم همواره خط قرمز ما در تصمیم گیری های استان بوده و خواهد بود و از حفظ و حراست ازاین مقوله به عنوان سرمایه ای برای نسل های آینده، کوتاه نخواهیم آمد.
معاون هماهنگی امور ‌عمرانی استاندار سمنان در ‌پایان سخنان خود ضمن تشکر از تلاشها و خدمات قبلی صورت گرفته، بیان داشت: از نگاه ویژه، تخصصی و کارشناسی نماینده مردم در شهرستان در بحث پیگیری و رسیدگی به مسائل و امور، به خصوص مدیریت امور شهری تشکر و قدردانی دارم و انشالله بتوانیم با برگزاری ‌جلسات منجسم و مستمر با حضور مدیران کل مرتبط استان، از ظرفیت شخص نماینده بیشتر بهره ببریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار