مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از تمدید دو ماهه ارائه اظهارنامه های مالیاتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 28 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید کریمی اظهار داشت : امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کار و مشاغل مختلف، مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) عملکرد سال 1398 تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه تمدیده شده است; بنابراین مودیان مالیاتی می توانند از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس: www.tax.gov.ir اظهارنامه مالیاتی را ارسال و مالیات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امکانات فنی و الکترونیکی این اقدام فراهم شده است، از مودیان مالیاتی خواست از مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب و صرفا از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.

کریمی هرگونه معافیت و اعمال مقررات مالیاتی را مشروط به تسلیم به موقع اظهارنامه دانست و تصریح کرد: مودیان به منظور استفاده از تسهیلات و معافیت های مالیاتی و جلوگیری از جرایم مربوطه، ارائه اظهار نامه مالیاتی و اطلاعات هویتی و انجام سایر تکالیف قانونی مربوطه را انجام دهند.

وی از مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای بدهی و جرایم مالیاتی قابل بخشودگی هستند، خواست از فرصت ایجاد شده بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی استفاده کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار