کد خبر: ۸۶۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 25 June 2020

 

تابناک/سرپرست تیم استقلال می گوید شب قبل از بازی با فولاد پیام های مشکوکی به فرهاد مجیدی داده شده است....

 
 
ماجرای پیام های مشکوک به مجیدی قبل از بازی فولاد

به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، سعید رمضانی درباره اتفاقات دیدار استقلال و فولاد عنوان کرد: متاسفانه مسائلی رقم خورد که برایمان عجیب بود. ما از قبل بازی نگران برخی مسائل بودیم. متاسفانه شب قبل از بازی پیام ها و وویس هایی به فرهاد مجیدی دادند که مراقب باشد. به سرمربی ما پیام داده بودند که این اتفاقات در جریان بازی رخ می دهد.


وی ادامه داد: متاسفانه صحنه هایی را شاهد بودیم که نمی توانیم هضم کنیم. در صحنه اخراج علی کریمی بازیکن آنها روی علی سوار شده بود و کریمی می خواست به حمله اضافه شود. طبیعتا وقتی بازیکن می خواهد به حمله اضافه شود، ممکن است دستش با بازیکن حریف برخورد کند. داور اما سختگیرانه ترین تصمیم ممکن را گرفت و بعد هم فرهاد مجیدی را اخراج کرد و سپس بر سر یک اعتراض به عارف غلامی کارت قرمز نشان داد.


سرپرست استقلال همچنین گفت: قبل از بازی وقتی آن پیام ها به دست فرهاد مجیدی رسید، او از من خواست تا اعتراض کنیم اما من اجازه ندادم و گفتم نمی توانیم حرفی بزنیم چون چیزی ثابت نمی شود. وقتی اتفاقات داخل زمین را دیدیم اما به خیلی مسائل شک کردیم. قطعا حالا اعتراض خود را به مراجع بالاتر خواهیم نوشت. من با آقای سعادتمند هم صحبت کردم و انشاالله از حق باشگاه دفاع می کنیم. اما چه فایده که دیگر بازی را باخته ایم و همه چیز از دست رفته است.


رمضانی تاکید کرد: امیدوارم این مسائل رسیدگی شود. اینکه استقلال همیشه مظلوم واقع می شود را ما کم کم اطمینان داریم و مسائل را که می بینیم شک مان بیشتر می شود. 


وی افزود: شرمنده هواداران هستیم. ما مشکلات داریم اما با تمام توان جلو می رویم ولی واقعا یکسری مسائل پیش می آید که از دستمان خارج است و نمی توانیم کاری انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار