علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 24 June 2020
نشست فرماندار سمنان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ...

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و بیست و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال جاری که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۴۵۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف. تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.
وی اظهار داشت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۷۲۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد، ۳۲۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی می‌باشد.
علی تشنه دل تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، ۲۷۵ واحد به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۸۱ واحد به ارزش ۳۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف. تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می‌باشد.
تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از ۱۰۶۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود، ۲۲۶۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۹۴ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۶۶۸۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی یازده واحد تولیدی استان بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار