امام جمعه ایلام گفت:
امام جمعه ایلام گفت: حرکت و روشی که اکنون در اصولگرایان شروع شده افق روشنی دارد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱ 01 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در نشست اعضای شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بازخوانی خط نورانی امام و رهبری استان ایلام اظهار داشت: اصولگرایان معمولا ملقب به ترویج گفتمان امام و انقلاب و رهبری بوده و این مدال افتخار بزرگی برای این قشر است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اصولگرایان در 36 سال گذشته عملا در این راستا حرکت کرده و فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند. آنچه که مهم بوده این است که این خط و نشان و مسیر باید حفظ شود.

وی ادامه داد: جبهه مقابل نیز همواره در راه تضعیف جریان اصولگرایی گام برداشته است. در اردوگاه اصولگرایی شخصیت‌های بزرگی همانند آیت‌الله مصباح و آیت‌الله فقید مهدوی‌کنی و شخصیت‌های امتحان داده شده‌ای وجود دارند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مراتب پایبندی اصولگرایان به امام و رهبری روشن بوده بنابراین، این گفتمان ارزشمند است و آنچه که همیشه رهبری تاکید داشته‌اند مورد عنایت این جریان بوده است.

لطفی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات فرمودند که دوست ندارم در اصولگرایان حرف‌های چندصدایی شنیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: معمولا هر وقت جریان اصولگرایی به صورت یکصدایی وارد میدان انتخابات شده پیروز میدان بوده است.

وی ادامه داد: اما هر وقت اختلافی بین آنان به وجود آید قطعا نتایج دیگری حاصل می‌شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: حرکت و روشی که اکنون در اصولگرایان شروع شده افق روشنی دارد و اتحاد و انسجامی که مدنظر رهبری است شکل گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار