رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به مسابقات گرندپریکس (یکی از مسابقات امتیازآور برای کسب سهمیه المپیک) در ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 31 August 2015
پیمان رفعتی اظهار کرد: ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در این مسابقات مشخص شد و مسعود حجی زواره به عنوان یکی از اعضای تیم ملی عازم ترکیه خواهد شد.
وی ادامه داد: حجی زواره در وزن سوم المپیک (80- کیلوگرم) در مسابقات گرند پریکس حضور خواهد یافت و علاوه بر وی، مهدی خدابخشی نیز در این وزن به مسابقات اعزام می شود.
رفعتی گفت: به قهرمان هر وزن 40 امتیاز، نایب قهرمان 24 و دارنده مقام سوم نیز 14 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل تعلق خواهد گرفت.
رییس هیات تکواندو کرمانشاه خاطرنشان کرد: این رقابتها از 27 شهریور ماه در شهر سامسون ترکیه برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به حضور مسعود حجی زواره در دور اول این مسابقات که چندی پیش برگزار شد، گفت: وی پس از کسب دو پیروزی در دیدار سوم در راند طلایی مغلوب حریف آمریکایی خود شد و از رسیدن به مدال و کسب امتیاز بازماند اما با توجه به آمادگی خوبی که وی دارد اگر با تمرکز بیشتر مقابل رقبا به میدان برود قطعا می تواند به مدال دست یابد.
رفعتی در پایان گفت: هدایت تیم ملی تکواندو کشورمان برعهده بیژن مقانلو است و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.
تکواندوکاران کشورمان در مرحله اول مسابقات گرندپریکس در سال 2015 با چهار هوگوپوش به مصاف حریفانشان رفتند که در پایان موفق به کسب یک مدال طلا (فرزان عاشورزاده) و یک مدال برنز (ابوالفضل یعقوبی) شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار